    From: "Pecet" <p...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Komis - Umowa, Pilne!
    Date: Mon, 7 Jan 2002 08:34:43 +0100

    Od jakiegos czasu probuje sprzedac autko, dzis na gieldzie w zeraniu
    zaczepil mnie czlowiek, ktory powiedzial ze ma klienta na takie autko i
    zaprosil mnie do siebie do komisu. Mowi ze czlowiek chce od niego kupic
    autko na kredyt - mesia albo betke kombi, czli cos takiego jak moj. Brzmi to
    logicznie, w sumie rzuci wieksza sume niz ja jemu + skasuje % z kredytu,
    niczego nie ryzykuje, moze duzo zarobic.
    Problem polega na tym, ze mam u niego zostawic samochod na caly dzien, z
    kompletem dokumentow, kluczykow i wszystkiego co trzeba przy sprzedazy.
    Oczywiscie chce spisac umowe, zeby bylo wiadomo co zostawiam i jaka to ma
    wartosc.. pytanie jak taka umowa powinna wygladac zeby potem nie okazalo sie
    ze nie mam ani samochodu ani kasy.
    Niby komis duzy, znany, [przy alei krakowskiej, wawa] zostawianie autka
    logiczne, bo koles jedzie z radomia, nie wiadomo o ktorej bedzie, poza tym
    wiadomo ze jak klient bedzie kupowal od niego nie odemnie.. ale ostroznosci
    nigdy nie za wiele. Orientujecie sie moze jak to zalatwic? Czy czlowiek nie
    probuje mnie na cos naciagnac?
    Pozdrawiam
    Pecet