  • 31. Data: 2022-12-20 12:44:55
    Temat: Re: Komendant vs matka
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Już zapomniałem, o co chodzi, ale gdyby komędant był z PO, to na pewno byłby
    oskarżony o konszachty z Bundescośtam.
    BTW dlaczego "ą" czytamy jak "o" z ogonkiem, a nie jak "a" z ogonkiem??
    Może jakiś spec narysować na newsach "o z ogonkiem"?

    -----

  • 32. Data: 2022-12-20 19:42:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 20 Dec 2022 00:03:19 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Jak dostajesz od kolegi flaszkę, to wzywasz pirotechników, by się
    > upewnić, czy to nie płynny materiał wybuchowy?

    Dobry kolega?
    Bo moze warto sprawdzic, czy nie trucizna ..

    pepesza, pm63 ...

    J.

  • 33. Data: 2022-12-20 19:45:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 19 Dec 2022 22:09:08 +0100, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    myślę że gdybym ja taki granatnik w jakimś biurze czy na

    No ale ze bron, to chyba wiedział?

    J.

  • 34. Data: 2022-12-20 19:50:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.12.2022 o 23:28, ąćęłńóśźż pisze:
    > A pasek obcych służb?

    W sumie przemyślaem i jest jeszcze jedna rzecz, która mi wcześniej w
    oparach absurdu umknęła. Menda główna dostaje jak tłymaczy głośnik
    bluetooth w kształcie i wadze granartnika - weźmy 10 kilo.

    Czy naprawdę on się tłumaczy że nie w sumie wybuchnąć go nie chciał, ale
    bez zastanowienia dzieli się z publiką przemyśleniem, że wniósł do
    "tajnego" pomieszczenia urządzenie z aktywnym interfejsem sieciowym,
    miejscem na 10 kilo akmulatorów i portem do ich podładowywania w
    formacie USB, który można podłączyć do innych urządzeń cyfrowych? I nie
    przyszło mu przez chwilę do organu którego używa do jedzenia i noszenia
    czapki, że tak nie powinno się robić, bo to proszenie się o podsłuch,
    podgląd i bóg wie co jeszcze? Przecież byle człowiek z papierami do
    poziomu dostępu do poufne a pewnie nawet zastrzeżone by pomyślał
    odruchowo, że tu coś nie (nomen omen) gra!

    W sumie masz rację że tu wchodzą zarzuty o szpiegostwo.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!