  • 51. Data: 2007-08-10 18:24:28
    Temat: Re: Kolizja z motocyklista
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    swen pisze:

    > Jezuu.....

    To samo pomyślałem

    > Nie moge w to uwierzyc, ze sa tacy....

    A jednak.
    Niebieska Panda z napisem BOS albo BOŚ w Olsztynie... jeżeli ktoś do Was
    podjedzie czymś takim... uciekajcie!! :D

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 52. Data: 2007-08-11 06:05:04
    Od: "Łukasz N" <l...@s...net>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Niebieska Panda z napisem BOS albo BOŚ w Olsztynie... jeżeli ktoś do Was
    > podjedzie czymś takim... uciekajcie!! :D

    A po co uciekać? Zastosować obronę konieczną i wezwać Policję. Ja rozumiem,
    że krajowa 16-tka szczególnie w czasie obecnych remontów i zakorkowany
    Olsztyn może wywoływać agresję - ale rękoczyny pomiędzy kierowcami to już
    chyba przesada!

    ---------
    Forum Prawników - bezpłatne porady prawne - www.advokat.com.pl

  • 53. Data: 2007-08-11 11:48:33
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Łukasz N pisze:

> [...]
    > że krajowa 16-tka szczególnie w czasie obecnych remontów i zakorkowany
    > Olsztyn może wywoływać agresję - ale rękoczyny pomiędzy kierowcami to już

    Ogólnie trzeba przyznać że gościu walnięty był :P

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 54. Data: 2007-08-11 12:10:03
    Od: "Rajmund Wrotek" <r...@i...pl>

    > Ogólnie trzeba przyznać że gościu walnięty był :P
    >

    > pozdrawiam.
    > PlaMa
    Kilka lat temu byłem świadkiem podobnego wyczynu kierowcy. Jeden kierowca
    drugiemu zajechał drogę przy skręcaniu. Ten który musiał przez to lekko
    przyhamować dał gazu i zaraz za skrzyżowaniem dogonił tego "wymuszającego" i
    zajeżdżając mu drogę zmusił go do zatrzymania. Wysiadł i szybkim krokiem
    podszedł do jego samochodu i strzelił gościowi przez uchyloną szybę z piąchy
    w zęby. To był JEDEN strzał, ale na tyle skuteczny, że gościa zamroczyło.
    Ten nie oglądając się nawet wrócił do samochodu i pojechał dalej.
    Żadnych przekleństw, szarpaniny czy obraźliwych gestów. Jeden strzał i nie
    było co zbierać :-)

  • 55. Data: 2007-08-11 21:28:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rajmund Wrotek wrote:

    > Ten nie oglądając się nawet wrócił do samochodu i pojechał dalej.
    > Żadnych przekleństw, szarpaniny czy obraźliwych gestów. Jeden strzał i nie
    > było co zbierać :-)

    Następnym razem "karczek" może też dostać jeden strzał - a potem będzie
    tylko czarny worek do zabrania...

  • 56. Data: 2007-08-12 13:18:25
    Od: "Rajmund Wrotek" <r...@i...pl>

    wiadomości news:lcm1p4-o7b.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Następnym razem "karczek" może też dostać jeden strzał - a potem będzie
    > tylko czarny worek do zabrania...

    teoretycznie pewnie tak, ale od kogo?
    Tu jakos teoria mija sie z praktyką :-)

  • 57. Data: 2007-08-12 16:17:16
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Następnym razem "karczek" może też dostać jeden strzał - a potem
    > będzie tylko czarny worek do zabrania...
    Karczek? Nie sądzę żeby się tym przejmował, to wkalkulowane ryzyko
    jego stylu życia. Jeżeli już 'strzał do worka', to prędzej on, niż
    jego. W 2005 bylem świadkiem jak jakiś człowieczek tylko się wcisnął
    przy wjeździe na most przed taką 'bemwicowatą' limuzynę marki mi
    nieznanej. Z powodu dużego zagęszczenia samochody posuwały się żółwim
    tempem. Z autka wyskoczyło dwóch w skórach jeden z założonymi rękami
    stanął przed maską 'niezorientowanego', drugi spokojnie podszedł i
    wyciągnął kierowcę, pobił go do krwi i utraty przytomności, a
    następnie wrzucił na siedzenie obok przerażonej pasażerki. Potem
    wrócili sobie to limuzynki i pojechali dalej. Stojąca tuż obok swej
    Łady milicja już na początku zdarzenia zainteresowała się tym co się
    działo po przeciwnej stronie mostu Aniczkowa. Inny kierowcy skupili
    się na bardziej interesującym widoku Fontanki. W mieście gdzie rocznie
    na 100tys. mieszkańców popełnia się 20 morderstw...

    --
    pozdro
    poreba

  • 58. Data: 2007-08-12 18:52:49
    Od: Jacek_P <W...@c...edu.pl>

    poreba <d...@p...pl> napisal:
> [...]
    > się na bardziej interesującym widoku Fontanki. W mieście gdzie rocznie
    > na 100tys. mieszkańców popełnia się 20 morderstw...

    Ale to mimo wszystko nieco bardziej dziki wschod w Petersburgu.
    Realia w Polsce sa bardziej siermiezne.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 59. Data: 2007-08-12 21:16:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    poreba wrote:

> [...]
    > działo po przeciwnej stronie mostu Aniczkowa. Inny kierowcy skupili
    > się na bardziej interesującym widoku Fontanki.

    Aaaa, i tu się wyjaśnia - sowiety... W Polsce aż tak źle to chyba nie
    jest...

  • 60. Data: 2007-08-13 23:23:59
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Aaaa, i tu się wyjaśnia - sowiety... W Polsce aż tak źle to chyba
    > nie jest...
    Sam jesteś sowiet, federaty - jeśli już. ;))) Myślisz, że u nas, w
    pewnym okresie, w pewnych okolicach (Wyszków, NDMaz, czy inne
    Wołominy) było inaczej?

    Onegdaj w W-wie jak znajomy ignorował sygnały 'na kapcia' to gentelman
    na najbliższych światłach w końcu wysiadł i przez szybkę poprosił:
    'wyp... z wozu'. Naiwnie sądził, że jak wyciągnie legitkę to sytuacja
    się wyjaśni (z prowincji chłop, szefa przywiózł na naradę). To wtedy
    usłyszał: 'wyp... z wozu glino'. Takie to wrażenie zrobiło na
    zaprawionym karczku.
    Kończąc: służbowego sprzęta i osobistą godność uratował ciężką nogą,
    trawnikiem i jakimś chodnikiem. Ja tam mu wierzę bo opowiedział tę
    historię dopiero jak się z radiowozu na taxi przesiadł.

    --
    pozdro
    poreba