  • 1. Data: 2007-06-26 18:58:25
    Temat: nowe mieszkanie -rękojmia
    Od: martasiec <m...@g...com>

    Witam
    mam takie pytanko, wlasnie kupilam nowe mieszkanko od dewelopera i w
    czasie remontu wyszla wada ukryta- kawaly tynku po pomalowaniu
    odpadaja z sufitu. Zgodnie z kodeksem cywilnym art 556 paragrafem 1
    mam prawo do rekojmi.
    Tylko powiem szczerze ze nigdzie nie znalazlam info na temat ile czasu
    ma deweloper na rozpatrzenie mojej reklamacji i jej zlikwidowanie- w
    moim przypadku jest to zerwanie calego tynku na suficie i polozenie
    nowego a nie ukrywam ze zalezy mi na czasie poniewaz prawie wszystko
    mam gotowe oprocz tych sufitow.
    Dzieki za odpowiedzi.