  • 1. Data: 2007-06-26 19:09:38
    Temat: [help] problem rowerowy - wyrok nakazowy
    Od: "pcx" <p...@n...ru>

    Pewnej pięknej, majowej nocy wybrałem się z moją dziewczyną wieczorem na
    miasto, gdzie wypiłem drinolka, albo dwa...
    Wracaliśmy prowadząc rowery.
    W pewnym momencie moja dziewczyna postanowiła odjechać z grupą napotkanych
    rowerzystów - ja twardo postanowiłem prowadzić rower dalej.
    Po chwili postanowiłem do niej zadzwonić i zapytać czy wszystko OK; stałem z
    rowerem rozmawiając przez komórkę, kiedy podjechał do mnie radiowóz.
    Czując się niewinny, nie liczyłem się ze słowami, pewnie dlatego
    postanowili mnie zabrać na komendę, na badanie alk.
    Na nic zdała się interwencja mojej uroczej dziewczyny, która ponownie do
    mnie dołączyła, by podjąć próbę ratowania absurdalnej sytuacji. Badanie
    wykazało 0,2 promila w wydychanym powietrzu.
    Po 3 tyg. otrzymałem wyrok nakazowy: 100 zł kary grzywny i zatrzymanie prawa
    jazdy na 6 mies.
    Jeden z policjantow twierdził, że widział mnie jadącego rowerem, co jest
    nieprawdą.
    Co więcej nieprawdą jest, że wcześniej karany byłem za podobne
    wykroczenie/przestępstwo, jak zapisane zostało we wniosku o ukaranie!
    (rzeczywiście miałem problemy z prawem, byłem karany, ale nie w ramach prawa
    ruchu drogowego).

    Pisać zażalenie?Wchodzić na drogę procesu sądowego?Czy gra jest warta
    świeczki?
    Prawo jazdy nie jest niezbedne dla mnie w tym momencie, ale kto wie, co
    stanie się w ciągu najbliższych sześciu miesięcy?................

  • 2. Data: 2007-06-26 19:21:55
    Temat: Re: [help] problem rowerowy - wyrok nakazowy
    Od: "MT" <s...@d...pl>

    Nie masz najmniejszych szans na wygranie jesli Plicjant cie widzial to
    znaczy ze jestes wielbladem a udowodnij teraz ze nie jestes jesli on
    twierdzi ze jestes .

    Jesli faktycznie prowadziles rower dzwon to TVN i innych szmatlawcow moze
    podchwyca temat ale watpie przy tej nagonce na nietrzezwych kierowcow nie
    masz szans.

  • 3. Data: 2007-06-26 19:56:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@d...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    >
    > Jesli faktycznie prowadziles rower dzwon to TVN i innych szmatlawcow
    > moze podchwyca temat ale watpie przy tej nagonce na nietrzezwych

    ma grupe swiadków w postaci rowerzystów, wiec chyba jakies szanse sa?

    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?
    Udawaj drukarke.

  • 4. Data: 2007-06-27 00:17:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:26062007.4089650F@budzik61.poznan.pl...

    > ma grupe swiadków w postaci rowerzystów, wiec chyba jakies szanse sa?

    Tę, z którą odjechała jego dziewczyna, czy wiesz o innej?

  • 5. Data: 2007-06-27 07:11:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail r...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Tę, z którą odjechała jego dziewczyna, czy wiesz o innej?

    no tak, fakt jest faktem ze odjechała.
    Ale czy nie byłby to jakis argument własnie o tym ze jego dziewczyna
    odjechała własnie dlatego, ze on na rower wsiąść nie chciał?
    Kurcze, moze jakis monitoring tam gdzies w poblizu był?
    Jezeli pisze prawde, to zal chlopaka, no i kolejna para policjantów do
    wywalenia ze służby...

    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,
    że ktoś wbrew woli próbował będzie mnie leczyć

  • 6. Data: 2007-06-27 09:26:45
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    pcx napisał(a):
> [...]
    > Prawo jazdy nie jest niezbedne dla mnie w tym momencie, ale kto wie, co
    > stanie się w ciągu najbliższych sześciu miesięcy?................

    bezwzgledu na to czy jestes w stanie udowodnic czy nie, nie odpuszczaj
    skurw. bo jeszcze ktos przez takiego gnoja pojdzie siedziec na wiele lat
    bo ten czujac sie bezkarnym wciaz bedzie falszywie zeznawac.

    P.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.