    From: motto <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kolizja drogowa
    Date: Tue, 27 Jan 2004 00:04:29 +0100

    Witam mam takie pytanie związane z kolizją drogową.
    Dziś wieczorem mój kolega cafająć zbił w seicenco gościa z sąsiedniej kaltki
    kierunkowskaz (sama szkło kierunek działa, lampa przednia cała). Dadatkowo
    przysysował mu zderzak (nie lakierowany) na 2cm, autko ma dodatkow
    minimalne wgniecenie (ciężko je zobaczyć pod kątem przy ksenonowych
    leflektorach) które według niego zrobił Piotrek a według drugiego sąsiada
    (który ma myjnie, jak się przed chwilą dowiedziałem) to wgniecenie na
    błotniku to on ma od pół roku a i tego przyrysowania na zderzaku to on nie
    jest pewnien czy też nie było. Chcieliśmy dać gościowi 100zł i spo?ój
    (klosz na kierunek to za 40zł pewnie kupi, a na szrocie jeszcze taniej;
    zderzak można wypolerować drobnym papierem i nie będzie śladu). Problem w
    tym, że gość zaczął cudować, chce na całą lampę przednią z kierunkiem, nowy
    zderzak i nowy błotnik wraz z lakierowaniem. No dobra nawet jakby uznać, że
    ten błotnik to sprawka Piotrka to wystarczy go odpuknąć, wypolerować lakier
    i śladu nie będzie. Mówiąc krótko gość kombinuje jak zarobić i tu pytanie
    jak można pajaca pokarać? W sumie Policja nie była wezwana, facet nie ma
    żadnych świadków i jedyne co ma to dane z polisy OC. Piotrek chciał być
    uczciwy ale widać w naszym kraju to się uczciwym być nie opłaca, jakby ktoś
    mi zrobił identyczne szkody w mojej mazdzie to tylko za to że czekał jak
    pies na mrozie aż się pojawię to bym mu kazał przywieść klosz na kierunek a
    o reszcie bym zapomniał (a przy dobrym humorze nawet tego by nie musiał
    robić). No cóż dorobiewicz zwęszył że można kogoś wycyckać, a ja mam
    pytanie jak teraz wycyckać jego (bo zasługuje na to pajac)?

    motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
    E-mail: m...@w...pl JID: m...@j...wp.pl GG: 384683
    Mandrake Linux 9.2 kernel 2.6.1amd + supermount
    "Hack Your Mind, then You'll be free! Can You?"