  • 41. Data: 2014-02-10 22:49:34
    Temat: Re: Kolejny Pobieraczek
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Mogliby np wymagać podpisu cyfrowego albo weryfikować w inny sposób

    Jedyny sposób jaki przychodzi mi do głowy ktory byłby sensowny i nie
    odstraszał klientów (tych ktorzy rzeczywiscie chca skorzystac i zapłacic)
    to pobierac opłate z gory.

    > Taki sam problem jest z dowodem w postaci zdjęcia tablicy
    > rejestracyjnej

    Ciekawe.
    To jakbym chciał komus zrobic dowcip to jak mam to zrobic?
    Ukrasc mu auto czy tablice?

  • 42. Data: 2014-02-11 19:08:43
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jedyny sposób jaki przychodzi mi do głowy ktory byłby sensowny i nie
    > odstraszał klientów (tych ktorzy rzeczywiscie chca skorzystac i zapłacic)
    > to pobierac opłate z gory.

    Przecież pobieranie opłat z góry właśnie odstrasza klientów

    > Ciekawe.
    > To jakbym chciał komus zrobic dowcip to jak mam to zrobic?
    > Ukrasc mu auto czy tablice?

    Bierzesz kartkę, malujesz takie same cyferki jak na oryginalnej tablicy,
    zawieszasz na jakimś innym samochodzie, popełniasz wykroczenie przekroczenia
    prędkości lub podobnie traktowane

  • 43. Data: 2014-02-11 21:15:49
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 11.02.2014 19:08, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Przecież pobieranie opłat z góry właśnie odstrasza klientów

    wszystko zalezy od jakosci oferty

    jakos firmy hostingowe i registrarzy domen nie bankrutuja

  • 44. Data: 2014-02-11 23:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Przecież pobieranie opłat z góry właśnie odstrasza klientów

    Ale przeczytałes zdanie ktore napisałem powyzej?

    > Bierzesz kartkę, malujesz takie same cyferki jak na oryginalnej
    > tablicy, zawieszasz na jakimś innym samochodzie, popełniasz
    > wykroczenie przekroczenia prędkości lub podobnie traktowane

    Nikt sie na to nie da nabrac.

  • 45. Data: 2014-02-19 06:38:56
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Kapibara <x...@y...zzz> wrote:

    > Wiadomo, że uczciwie byłoby gdyby ten koszt był podany na głównej stronie,
    > najlepiej w migającym gifie, a nie gdzieś zaszyty w regulaminie.

    Przecież jest.

    http://outlets-online.pl/index/register

    Po prawej stronie.

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/

  • 46. Data: 2014-02-19 18:26:46
    Od: y...@g...com

    Adam Wysocki:

    | Przecież jest.

    | http://outlets-online.pl/index/register

    | Po prawej stronie.

    Przepraszam ale CÓŻ TO ZA BEŁKOT??!
    Główny akapit wielką czcionką KRZYCZY "zaoszczędź do 80%!"
    a gdzieś pomiędzy przypięta gwiazdka i w odsyłaczu: "Dokonując rejestracji ponosisz
    roczne koszty w wysokości 189,00 zł"

    Przepraszamm ale nie można OD RAZU napisać:
    "za 189 zł rocznie znajdź najdogodniejsze miejsca w Twojej okolicy"???

    Przecież dla każdego normalnego człowieka
    TO ŚMIERDZI przysłowiowym "SZUKANIEM DURNIÓW"

    Przepraszam ale czy nie możemy mieć normalnego UCZCIWEGO WOLNEGO RYNKU
    tylko ciągle jakieś MĘTNE zastawianie
    pułapek typu "opłaty za odbieranie SMSów reklamowych"???

    Jasne, jak kilka tysięcy polskich przedsiębiorców woli zakładać firmy
    w Niemczech zamiast w Polsce - to chyba mają jakiś POwód...

  • 47. Data: 2014-02-20 22:35:26
    Od: s...@g...com

    użytkownik animka napisał:
    > Trochę ludzi się nabrało.
    > podając nazwisko i adres domowy. A po
    >
    > miesiącu dostali wezwanie do zapłaty 189 zł.

    Plus 50zł kosztow przedsadowych, o ile nie zaplaci 189:)
    Za 10 lat bedziemy krzywo zerkac na sasiada.