  • 1. Data: 2014-02-03 22:27:02
    Temat: Bank zmienia regulamin kart płatniczych. Czy można rozwiązać umowę
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Mam kartę kredytową z Deutsche Banku, z której nie korzystam.
    Karta jest jeszcze ważna przez prawie 2 lata. Bank teraz zmienił
    regulamin kart płatniczych i byłaby to okazja, aby z karty zrezygnować
    bez opłat. Problem jest jednak w tym, że w regulaminie napisali, że
    klient może zrezygnować z karty bez opłat PRZED zmianą regulaminu, a
    bank powiadomi klienta i tej zmianie. Bank jednak żadnego zawiadomienia
    mi nie przysłał.
    Czy w tej sytuacji pozostaje mi tylko płacić opłaty za kartę i czekać do
    wygaśnięcia ważności, czy mogę mimo wszystko zrezygnować?
    Jacek

  • 2. Data: 2014-02-03 23:47:48
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2014-02-03 22:27, Jacek pisze:

    > Czy w tej sytuacji pozostaje mi tylko płacić opłaty za kartę i czekać do
    > wygaśnięcia ważności, czy mogę mimo wszystko zrezygnować?

    Nie wiem jak jest ze zwykłym kontem (likwidowałam kartę przed zmianami),
    ale przy koncie db smart rezygnowałam z karty już po zmianie warunków -
    żadne opłaty nie zostały pobrane.

  • 3. Data: 2014-02-05 00:08:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy w tej sytuacji pozostaje mi tylko płacić opłaty za kartę i czekać do
    > wygaśnięcia ważności, czy mogę mimo wszystko zrezygnować?

    Termin wypowiedzenia biegnie od chwili powiadomienia przez bank o zmianie
    treści umowy.