  • 21. Data: 2014-02-07 08:21:46
    Temat: Re: Kolejny Pobieraczek
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > i domyslnie wlasciciel IP jest winny?
    Posunę się dalej w zapytaniu, a może właściciel exit noda TORa?
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 22. Data: 2014-02-07 09:00:17
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 07.02.2014 08:21, WOJO wrote:
    > Posunę się dalej w zapytaniu, a może właściciel exit noda TORa?
    > :)

    albo wlasciciel kafejki internetowej o tym ip

    albo wlasciciel niezabezpieczonego rutera wifi o tym ip

    albo wlasciciel rurera z luka bezpieczenstwa

    albo wlasciciel komorki co wlaczyl niezabezpieczony tethering

    itd...

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 23. Data: 2014-02-07 09:42:34
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > albo wlasciciel kafejki internetowej o tym ip
    To akurat nie najszczęśliwszy pomysł - monitoring :)

    > albo wlasciciel niezabezpieczonego rutera wifi o tym ip
    Też już raczej się nie zdarzają...

    > albo wlasciciel rurera z luka bezpieczenstwa
    Wiedza zwykłego użytkownika nie ogarnia złamania/wykorzystania zabezpieczeń
    routera, a profi nie będzie korzystał z tego wektora tylko skorzysta z TORa.

    > albo wlasciciel komorki co wlaczyl niezabezpieczony tethering
    A nie jest domyślnie wyłączony?

    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 24. Data: 2014-02-07 11:16:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 7 Feb 2014, WOJO wrote:

    > Na początek, to "firma" próbuje wyłudzić dane osobowe, których mam święte
    > prawo bronić.

    Bez przesady - tym bardziej, skoro umowa jest odpłatna.
    O wyłudzaniu danych IMVHO nie ma mowy, przynajmniej tak długo,
    jak długo nie jest to "transakcja wiązana" (dane do odpłatnej
    umowy przechwytywane do celów nie związanych z *tą* pojedynczą
    transakcją).

    To co IMO stanowi problem, to fakt "ukrywania" istotnych informacji
    w tekscie regulaminu.
    W tym przypadku chodzi oczywiście o odpłatność.

    pzdr, Gotfryd

  • 25. Data: 2014-02-07 11:18:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 7 Feb 2014, WOJO wrote:

    [...komuś...]
    > Hmm.
    > Jesteś pewien, że wystąpi z powództwem cywilnym?

    Że tak spytam, od kiedy oszustwo sugeruje powództwo CYWILNE?

    pzdr, Gotfryd

  • 26. Data: 2014-02-07 12:09:44
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-02-06 13:23, Nostradamus pisze:
    > Podawanie fałszywych danych w takich umowach stanowi przestępstwo samo w
    > sobie.

    LOL
    1. Nie przestepstwo tylko wykroczenie
    2. Dotyczy to wyłacznie organów panstwowych i innych organizacji
    ustawowo uprawnionych do sprawdzania tozsamosci. Domyslasz sie ze firmy
    tego typu nie łapią się na to?
    3. Przestepstwem jest oszustwo, czyli par. 286. kK. Tyle ze tu kwota
    jest za mała wiec mamy znowu wykroczenie. a w w spr. wykroczen
    prokurator ma prawo olac sprawe zostawiajac ja na barkach policji a ta
    takie rzeczy olewa równo moczem inaczej nic innego by nie robiła tylko
    wspierała oszustów i nieporadnych adeptów small biznesu. Odczekuja swoje
    i pisza ze nie znalezli sprawcy.

    --
    @foe_pl

  • 27. Data: 2014-02-07 12:18:39
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-02-06 13:52, sqlwiel pisze:
    > Można zawrzeć przez net umowy np. lokaty bankowej. Tam raczej należy
    > podać dane prawdziwe, bo jak się klientowi przytrafi zemrzeć, to kasa
    > przepadła. A na prawdziwe dane - spadkobiercy odzyskają.

    Bank na mocy ustawy jest uprawniony (a moze nawet zobowiazany) do
    legitymowania klienta wiec w tym wypadku nie mamy wyboru inaczej
    podlegamy pod Art 65 kw.
    W przypadkach realcji cywilnoprawnych podawnie falszywych danych na ogol
    niczym nie grozi. Jest wada formalna umowy i druga strona moze to
    wykorzystac. Moze to byc tez przesłanką do oskarzenia nas o oszustwo
    jesli dzieki temu mielismy uzyskac korzysc finansową.

    --
    @foe_pl

  • 28. Data: 2014-02-07 12:24:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.02.2014 12:09, the_foe pisze:

    > 3. Przestepstwem jest oszustwo, czyli par. 286. kK. Tyle ze tu kwota
    > jest za mała wiec mamy znowu wykroczenie. a w w spr. wykroczen

    Uwaga formalna: w przypadku oszustwa nie ma dolnego limitu na przestępstwo.

    Przykład: ktoś kradnie ze sklepu coś za 50zł i łapie się na wykroczenie;
    jeśli jednak zamiast ukraść podmieni metki z ceną czy kody paskowe i w
    kasie zapłaci 1zł za coś co było tak na prawdę wycenione na 51zł to mimo
    dokładnie takiej samej kwotowo szkody dla sklepu łapie się na oszustwo i
    jest to ścigane jako "normalne" przestępstwo.

  • 29. Data: 2014-02-07 12:58:21
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 07.02.2014 09:42, WOJO wrote:
    > To akurat nie najszczęśliwszy pomysł - monitoring :)
    ...archiwizowany wstecz pol roku? :>

    > Też już raczej się nie zdarzają...
    ...no ale wlasnie sie zdarzyl...

    /ja teraz widze dwie otwarte sieci na jakies dwadziescia w zasiegu/

    > Wiedza zwykłego użytkownika nie ogarnia złamania/wykorzystania
    > zabezpieczeń routera, a profi nie będzie korzystał z tego wektora tylko
    > skorzysta z TORa.

    tyle teoria ;>

    > A nie jest domyślnie wyłączony?
    Jakis problem wlaczyc?

    Daj czterolatkowi swojego smartfona to nie uwierzysz, co moze wlaczyc :]

    Zamiast grac w angry birds......

  • 30. Data: 2014-02-08 10:29:39
    Od: "Nostradamus" <C...@w...pl>

    Użytkownik "the_foe" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2014-02-06 13:23, Nostradamus pisze:
    > Podawanie fałszywych danych w takich umowach stanowi przestępstwo samo w
    > sobie.

    >LOL
    <ciah bzury>

    1.Przygotuj się lepiej, a dopiero potem pisz.
    2. LOL= gimbus.