  • 1. Data: 2003-01-30 20:03:12
    Temat: Kolejna umowa o prace - czas okreslony czy nieokreslony?
    Od: "Goska" <g...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich.
    Dostalam od pracodawcy trzecia umowe o prace.
    Pierwsza na czas okreslony od 02.12.2002 do 31.12.2002
    druga na czas okreslony od 01.01.2003 do 06.01.2003
    trzecia na czas okreslony od 27.01.2003 do 07.02.2003.
    Czy ta trzecia umowa jest umowa na czas okerslony, czy nieokreslony?
    Wg art.23 KP trzecia umowa powinna byc rownoznaczna z umowa na czas
    nieokreslony.
    Czy mam racje?

    pozdrawiam
    Malgorzata

  • 2. Data: 2003-01-30 20:06:33
    Od: "Goska" <g...@p...onet.pl>

    Przepraszam, art. 25.1 oczywiscie.

  • 3. Data: 2003-01-30 20:11:32
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Goska napisał:
> [...]
    > Czy ta trzecia umowa jest umowa na czas okerslony, czy nieokreslony?
    > Wg art.23 KP trzecia umowa powinna byc rownoznaczna z umowa na czas
    Niestety nie. Od nowego roku zmieniły sie przepisy - nie ma już
    ograniczenia co do ilości umów na czas okreslony. Ma tak byc do czasu
    wejścia Polski do Unii Europejskiej.
    Ale słyszałam że sejm juz pracuje nad zmiana tego przepisu.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2003-01-30 20:22:10
    Od: "Goska" <g...@p...onet.pl>

    > Niestety nie. Od nowego roku zmieniły sie przepisy - nie ma już
    > ograniczenia co do ilości umów na czas okreslony. Ma tak byc do czasu
    > wejścia Polski do Unii Europejskiej.

    Mam przed soba Kodeks Pracy wydrukowany przez Rzeczpospolita 15.01.2003 i
    mam tu napisane:
    "Art.25 1(mala jedynka u gory). Zawarcie kolejnej umowy o prace na czas
    okreslony jest rownoznaczne w skutkach prawnych z zawarciem umowy
    o prace na czas nieokreslony, jezeli poprzednio strony dwukrotnie zawarly
    umowe o prace na czas okreslony na nastepujace po sobie okresy, o ile
    przerwa miedzy rozwiazaniem poprzedniej a nawiazaniem kolejnej umowy
    o prace nie przekroczyla jednego miesiaca."
    Czyli powinno sie to stosowac do mojej umowy.

    pozdrawiam
    Malgorzata

  • 5. Data: 2003-01-30 21:07:35
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Goska <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b1c1je$fbo$...@n...tpi.pl...
    > Czyli powinno sie to stosowac do mojej umowy.

    tak i to jest zgodne ze stanem na dzien 1 stycznie 2003 r.

    Sandra

  • 6. Data: 2003-01-30 22:43:49
    Od: "Pata" <v...@w...pl>

    Wiec jak, może być ciągle na czas określony czy nie?

    Pata

  • 7. Data: 2003-01-30 22:43:54
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Pata <v...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b1c9r9$ri3$...@k...task.gda.pl...
    > Wiec jak, może być ciągle na czas określony czy nie?

    nie

    Sandra

  • 8. Data: 2003-01-30 23:56:15
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 30 Jan 2003 21:22:10 +0100, "Goska"
    <g...@p...onet.pl> zakodował:

> [...]
    >o prace nie przekroczyla jednego miesiaca."
    >Czyli powinno sie to stosowac do mojej umowy.

    Czytaj dalej:
    [Przepisu art. 25^1 Kodeksu pracy nie stosuje się do dnia
    przyst?pienia Rzeczypospolitej Polskiej do Unii Europejskiej.]

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 9. Data: 2003-01-31 00:07:10
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kaizen <x...@c...sz> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:h...@4...com..
    .
> [...]
    > [Przepisu art. 25^1 Kodeksu pracy nie stosuje się do dnia
    > przyst?pienia Rzeczypospolitej Polskiej do Unii Europejskiej.]

    hm faktycznie mam nowy kodeks a to jest napisane w gwiazdeczce na dole i mi
    umkneło ...dobrze,że Cię mamy czujnego i prężego do działania ;-)

    Sandra

  • 10. Data: 2003-01-31 00:15:32
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 30 Jan 2003 23:43:54 +0100, "Sandra"
    <d...@w...pl> zakodował:

    >nie

    Tak.
    --