  • 1. Data: 2003-01-30 19:55:07
    Temat: KANCELARIA- nazwa zastrzeżona ??!!!!
    Od: "Kancelaria" <o...@w...pl>

    Witam!

    Usiłuję zarejestrować w KRS spółkę o nazwie "Kancelaria Windykacyjna". Pani
    sędzia stwierdziła, że jest to nazwa zastrzeżona dla komorników. Nie znam
    jeszcze podstawy prawnej tej decyzji.
    Czy ma rację?
    Nigdzie nie znalazłem podstawy prawnej do wydania takiej decyzji.

    Bardzo proszę o odpowiedź.

    Radek

  • 2. Data: 2003-01-30 20:32:37
    Temat: Re: KANCELARIA- nazwa zastrzeżona ??!!!!
    Od: "Kancelaria" <o...@w...pl>

    DODAM JESZCZE, ŻE ZNALAZŁEM W SIECI SPÓŁKĘ O TAKIEJ NAZWIE- www.mkw.com.pl

  • 3. Data: 2003-01-31 23:59:06
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > DODAM JESZCZE, ŻE ZNALAZŁEM W SIECI SPÓŁKĘ O TAKIEJ NAZWIE-
    > www.mkw.com.pl

    W takim razie nazwij sie wielkopolska, czy co tam ci przyjdzie do
    glowy