  • 11. Data: 2002-01-17 10:58:55
    Temat: Re: Kodeks rodzinny - pilne!
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    > Czyli istnieje mozliwosc, ze sprawa obierze dla Babci niekorzystny obrot?

    Isnieje.

    > Oczywiscie zdaje sobie sprawe, ze musza istniec odpowiednie przeslanki.
    > Ciekawe tylko, czy sad (rejonowy) musi brac pod uwage takie orzeczenia?

    Nie musi, ale weźmie, bo inaczej wyższa instancja by mu to uchyliła.

    Marcin.

  • 12. Data: 2002-01-21 14:27:44
    Od: "wm" <i...@w...com.pl>

    > Nie musi, ale weźmie, bo inaczej wyższa instancja by mu to uchyliła.

    Czy mam sie na to powolac sama, czy czekac, wierzac, ze sad sam wie co robi?

    Pozdrawiam
    R.

  • 13. Data: 2002-01-21 15:03:35
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    > Czy mam sie na to powolac sama, czy czekac, wierzac, ze sad sam wie co
    robi?

    Sąd powinien znać tę uchwałę co nie oznacza że ją zna - można na niż wskazać
    w piśmie procesowym - wtedy na pewno Sąd się jej przyjrzy.

    Marcin.