  • 1. Data: 2002-01-15 21:24:54
    Temat: Zmiany w Prawie Budowlanym
    Od: "Piwo" <z...@p...e.pl>

    Witam

    Czy ktoś wie gdzie można znaleźć zmiany w Prawie Budowlanym dotyczące
    warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki, przeszukałem już
    chyba wszystko a nigdzie nic nie ma na ten temat, albo chociaż kiedy wyszło
    rozporządzenie czy co kolwiek.

    pozdrawiam Bart

  • 2. Data: 2002-01-16 12:41:40
    Temat: Re: Zmiany w Prawie Budowlanym
    Od: "amlej" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piwo" <z...@p...e.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chyba wszystko a nigdzie nic nie ma na ten temat, albo chociaż kiedy wyszło

    Zobacz tu:
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/4326b1a242fc14fd41
    2563d20069fee3/870d96669c539638c12567ee00313a0d/$FIL
    E/D9990836.pdf
    tu:
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/4326b1a242fc14fd41
    2563d20069fee3/dba8e4bb8dac843fc1256b060040b0eb/$FIL
    E/D20011439.pdf