  • 11. Data: 2017-01-11 19:39:04
    Temat: Re: Kodeks pracy i przymusowe wysłanie na urlop
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-11 o 17:38, Sonn pisze:

> [...]

    Dajcie spokój. Sędzia może więcej i ma chyba 35 dni urlopu.

    Daje to po 3 latach niebycia na urlopie okrągłą sumkę.

    Nie o to tu chodzi.

    Chodzi o to że sędzia płacze że go wysłano na zaległy urlop Choć ma go
    pewnie też koło trzech lat nie wykorzystanych

    Co na to prawo pracy. Można wysłać przymusowo czy jak zawsze jest to
    niejednoznacznie zapisane (tak kiedyś coś mi świta było)

  • 12. Data: 2017-01-11 19:47:20
    Od: z <...@...pl>

    Popier... to prawo jest :-)

    Pracownik może tak skutecznie nie chcieć iść na urlop że nie da się go
    siłą oderwać od stanowiska pracy.

    Ale można go ukarać dyscyplinarnie za dezorganizację w zakładzie i
    utrudnianie ułożenia planu urlopów.

    ZAŁAMKA

  • 13. Data: 2017-01-12 08:52:31
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Sonn" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    b.com...
> [...]
    com...

    > Idź stąd, proszę. Nawet nie wiesz o czym piszesz

    Skoro Ty wiesz to napisz tu który artykuł Konstytucji lub ustawy stwierdza że prawo o
    ustroju sądów powszechnych dotyczy sędziów TK.
    Zapominasz że to jest grupa o prawie w której dyskutuje się na argumenty a nie na
    inwektywy.

  • 14. Data: 2017-01-12 18:09:08
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-12 o 08:52, Danusia pisze:

> [...]
    o ustroju sądów powszechnych dotyczy sędziów TK.
    > Zapominasz że to jest grupa o prawie w której dyskutuje się na argumenty a nie na

    Tak trudno wyszukać, ze do sędziów TK stosuje się przepisy ustaw o
    statusie sędziów TK, o ustroju sądów powszechnych i Sądzie Najwyższym w
    zależności od rozpatrywanych kwestii dotyczących np. zatrudnienia,
    działalności, wynagrodzeń, odpowiedzialności dyscyplinarnej itp.?
    Konstytucja nie reguluje tych kwestii w sposób bezpośredni.

    --
    Sonn

  • 15. Data: 2017-01-12 18:13:35
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-12 o 18:09, Sonn pisze:
> [...]
    > działalności, wynagrodzeń, odpowiedzialności dyscyplinarnej itp.?
    > Konstytucja nie reguluje tych kwestii w sposób bezpośredni.

    Czy to znaczy że oprócz ilości dni urlopu w tym względzie obowiązują
    zupełnie inne uregulowania niż kodeksie pracy?
    Można tak po prostu nie być na urlopie i przygarnąć kaskę za 3 lata
    bezproblemowo bo taki się miało kaprys?

  • 16. Data: 2017-01-12 18:23:43
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Sonn" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    b.com...

> [...]
    > działalności, wynagrodzeń, odpowiedzialności dyscyplinarnej itp.?
    > Konstytucja nie reguluje tych kwestii w sposób bezpośredni.

    Dokładnie tak: W Konstytucji nie ma żadnego artykułu stanowiącego że status sędziów
    TK określają inne ustawy w zależności od rozpatrywanych kwestii. Co ciekawe w innych
    ustawach i kodeksach nie ma żadnego zapisu stanowiącego że dotyczą również sędziów
    TK. Natomiast jest nowa ustawa autorstwa PiS która obowiązuje od początku tego roku o
    statusie sędziów TK. Nie ma w niej żadnego odwołania do prawa o ustroju sądów
    powszechnych.
    Proponuję zapoznać sie z nią.