  • 1. Data: 2017-01-12 12:14:24
    Temat: Jak sie pozbyc pijaka z mieszkania?
    Od: olka <o...@o...eu>

    Mam problem z mezem, caly czas pije, nigdzie nie pracuje. Jest
    zameldowany w mieszkaniu. Da sie jakos go pozbyc z tego mieszkania? Juz
    nie wytrzymuje psychicznie, na leczenie nie chce isc, ciagle awantury,
    bicie itd

  • 2. Data: 2017-01-12 12:16:03
    Temat: Re: Jak sie pozbyc pijaka z mieszkania?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-12 o 12:14, olka pisze:
> [...]
    > zameldowany w mieszkaniu. Da sie jakos go pozbyc z tego mieszkania? Juz
    > nie wytrzymuje psychicznie, na leczenie nie chce isc, ciagle awantury,

    A czyje to mieszkanie?
    Zacznij od rozwodu, bo póki co może tam mieszkać na podstawie KRiO.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2017-01-12 12:27:47
    Od: olka <o...@o...eu>

    W dniu 2017-01-12 o 12:16, Liwiusz pisze:

    > A czyje to mieszkanie?
    > Zacznij od rozwodu, bo póki co może tam mieszkać na podstawie KRiO.

    wspolne, tak mam na dniach skladac wniosek, jak sie z nim rozwiode to
    moge sie go pozbyc?

  • 4. Data: 2017-01-12 12:48:57
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Mieszkanie jego, czy Twoje?

    -----

  • 5. Data: 2017-01-12 12:49:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-12 o 12:27, olka pisze:

    > wspolne, tak mam na dniach skladac wniosek, jak sie z nim rozwiode to
    > moge sie go pozbyc?

    Nie, bo to przecież też jego mieszkanie.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2017-01-12 12:58:19
    Od: olka <o...@o...eu>

    ja za nie płaciłam kilkanascie lat temu, ale jest w nim zameldowany

  • 7. Data: 2017-01-12 12:59:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-12 o 12:58, olka pisze:
    > ja za nie płaciłam kilkanascie lat temu, ale jest w nim zameldowany

    Raczej nie uzyskasz tu pomocy, skoro nawet nie potrafisz jednoznacznie
    odpowiedź na pytanie, czyje to mieszkanie. Idź do prawnika.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2017-01-12 13:04:36
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Jedno z drugim ma niewiele wspólnego, wniosek o eksmisję może być złozony osobno do
    sądu rejonowego lub razem z powództwem rozwodowym do sądu okręgowego.
    Z uwagi na wiele tych samych czynności dowodowych prościej (ale za to znacznie
    wolniej!) jest połączyć sprawę ewentualnej eksmisji z rozwodem, przed jednym sądem.
    Tak czy inaczej parę lat, no chyba że sprawa jest ewidentna i przejdzie wniosek o
    udzielenie zabezpieczenia (bardziej ewidentne są sprawy, gdy zapadały już wyroki
    karne, którymi to ustaleniami sąd cywilny jest związany - skoro "bije"?).
    Może mieszkanie da się podzielić?

    -----

  • 9. Data: 2017-01-12 13:05:32
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Jeszcze przed ślubem, czy już po slubie?

    -----

  • 10. Data: 2017-01-12 13:06:30
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Na szczęście mamy tu miszcza Liwiusza.