  • 21. Data: 2006-02-05 19:08:06
    Temat: Re: Kochani pomozcie - zespol Allegro potraktowal mnie nieuczciwie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Marcin Żyła [###m...@m...com.###] napisał:

    > Nie bo nie?

    Nie, bo ustawa nie przewiduje, by żona odpowiadała za długi męża.

    > A to chciałbym widzieć - ślę do Allegro polecone z żądaniem
    zaprzestania
    > przetwarzania moich danych oraz usunięcia konta i ni chu chu nie
    działa.

    A zakładałeś je? Jeśli tak, to możesz słać jeszcze kilka lat, a to
    niczego nie zmieni, bowiem Twoje dane są związane z ich działalnością
    gospodarczą. Wynika to z art. 23 ust. o ochronie danych osobowych i
    jest związane z koniecznością przechowywania danych podatkowych przez
    5 lat.

    Co innego, gdyby to ktoś się pod Ciebie podszył.

  • 22. Data: 2006-02-06 12:19:22
    Od: "DarkDaro" <d...@h...pl>

    Mnie zawiesili dwa konta bo siostra im nie zapłaciła 32zł. (ten sam adres )
    Allegro widac stosuje szantaż i odpowiedzialniość zbiorową. Napisali, że
    istnieje uzasadnione podejrzenie, iż omijam system opłat i prowizji a miałem
    4zł nadpłaty i ponad 100 komentarzy 100% pozytywnych. Szkoda, że e-bay i
    inne serwisy się tak słabo rozwijają bo wtedy szanowaliby klienta a teraz
    mogą napluć każdemu w twarz a on i tak tam wróci .

    PZDR
    Mroczny Daro