  • 1. Data: 2006-02-05 11:38:51
    Temat: czy szantaz jest karalny?
    Od: Patryk <p...@d...be>

    Jesli szantazuje mnie wspolokator, czy jest na to jakis paragraf?

  • 2. Data: 2006-02-05 11:51:12
    Temat: Re: czy szantaz jest karalny?
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Patryk" <p...@d...be> napisał w wiadomości
    > Jesli szantazuje mnie wspolokator, czy jest na to jakis paragraf?

    To zależy.

  • 3. Data: 2006-02-05 12:01:33
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Patryk napisał(a):
    > Jesli szantazuje mnie wspolokator, czy jest na to jakis paragraf?

    no to zalezy w jaki sposob Cie sznatazuje i czego ten szantarz dotyczy.

  • 4. Data: 2006-02-05 17:28:21
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > no to zalezy w jaki sposob Cie sznatazuje i czego ten szantarz dotyczy.

    Nie szantaŻował cię ostatnio jakiś polonista nieprzejściem do następnej
    klasy?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 5. Data: 2006-02-05 19:02:02
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    SQLwysyn napisał(a):

> [...]
    > wiadomości news:ds4pes$fs3$3@inews.gazeta.pl...

    > Nie szantaŻował cię ostatnio jakiś polonista nieprzejściem do następnej

    heh a niedawno sam zwrocilem komus uwage :-), zwykla pomylka przy
    pisaniu, troche sie zapedzilem , <w jednym zdaniu na dwa sposoby napisalem>

    P.

  • 6. Data: 2006-02-05 21:45:47
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    Patryk napisał(a):
    > Jesli szantazuje mnie wspolokator, czy jest na to jakis paragraf?

    jesli zagrozil ze nie bedzie myl garkow ja ty nie poodkurzasz mieszkania
    to zdecydowanie nie ma na to paragrafu ;)

    --
    Pozdro Harry
    gg 833844

  • 7. Data: 2006-02-05 21:46:38
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    Przemek R. napisał(a):
    <trach>
    > heh a niedawno sam zwrocilem komus uwage :-), zwykla pomylka przy
    > pisaniu, troche sie zapedzilem , <w jednym zdaniu na dwa sposoby napisalem>
    >

    > P.

    hehe

  • 8. Data: 2006-02-06 09:07:42
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Harry napisał(a):

    > jesli zagrozil ze nie bedzie myl garkow ja ty nie poodkurzasz mieszkania
    > to zdecydowanie nie ma na to paragrafu ;)

    co to są "Garki" ?

    P.

  • 9. Data: 2006-02-06 18:02:39
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Harry" <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl> napisał
    w wiadomości news:ds5rp6$eo5$2@nemesis.news.tpi.pl...
    > Przemek R. napisał(a):
    > <trach>

    > hehe

    Dobrze, że w języku polskim nie występuje też ř bo miałby okazję się pomylić
    2 raz :-)

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt