    From: bartekltg <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.pregierz
    Subject: Re: Klinikę prawa na Uniwersytecie Warszawskim potępiam
    Date: Wed, 13 Mar 2013 14:49:25 +0100

    W dniu 2013-03-13 13:21, Stokrotka pisze:
    > Byłam. Uniwersytet wyglądał na doinwestowany, a może nawet pszeinwestowany.

    Marmury sobie prawniki robią, a tu trzeba polonistów
    i pedagogów dofinansować!

    > Na drugi dzień doniosłam dokument, bo poprosili o niego. Miałam
    > zadzwonić po tygodniu.
    > Zadzwoniłam. Powiedzieli , ż nie udzielą porady ponieważ jestem
    > człowiekiem anonimowym. Znają moje imię i nazwisko.

    Bo jesteś. Telefon Cie nie identyfikuje. Jakbym ja zadzwonił
    do tej poradni, przedstawił się jako Stokrotka Nieuk-Ortograf
    i _telefonicznie_ dowiedział wszystkiego, co było w tych
    dokumentach, dopiero byś miała powód do narzekań.

    > Mogę pokazać
    > dokument stwierdzający tożsamość.

    Przez telefon?

    > Nie pamiętam czy pokazywałam, ale na
    > pewno była o tym mowa, więc pewnie pokazałam. Jest bez adresu.

    Karta członkowska Towarzystwa Miłośników Jeży nie jest dokumentem
    stwierdzającym tożsamość.

    pzdr
    bartekltg