  • 1. Data: 2005-04-21 08:55:29
    Temat: Klient nie chcacy odebrac pracy
    Od: "Marek" <m...@p...pl>

    Mam pytanie : czy ktoś z Was wie jakie są mozliwości dzialan prawnych w
    nastepujacej sytuacji:
    Zawarłem umowe na pisanie dokumentacji ( w umowie okreslono zawartosc
    dokumentu, sposob
    zlozenia itd). Po wykonaniu - zgodnie z umowa - pracy Klient zglasza - wg
    mnie nieuzasadnione - zadania typu "strzalki na rysunkach powinny byc innego
    koloru" albo "układ formatowania powinien być inny" i uporczywie nie chce
    przyjąc pracy (i faktury...). W dodatku w umowie są kary za zwłokę ?
    Co powinienem zrobic ?
    Czy jednostronnie wystawiac fakture ? A jak nie przyjmie ?
    Czy moge wystąpic do jakiegos arbitrazu czy sadu ?

    --
    pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2005-04-21 10:42:27
    Temat: Re: Klient nie chcacy odebrac pracy
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Marek napisał(a):
    > Mam pytanie : czy ktoś z Was wie jakie są mozliwości dzialan prawnych w
    > nastepujacej sytuacji:

    Jak umowa określa sposób odebrania pracy? czy określa kolor strzałek i
    formatowania? ;-)
    Czy umowa określa sposób odbioru faktury i moment jej wystawienia?
    Jeżeli praca jest zgodna z umową i jesteś pewny, że jest wykonana
    prawidłowo, to IMHO pismo za potw. odbioru "zgodnie z umową z dnia...
    wzywamy do odbioru wykonanej pracy.... w terminie do..."
    Jak coś to do sądu. Biegli, zastępstwo procesowe, trochę go to może
    kosztować.

    Ale to tylko IMHO

    MAc