  • 1. Data: 2005-04-20 21:55:15
    Temat: Przeniesienie egzekucji komorniczej do innego miasta.
    Od: Eulalka <x...@x...xx>

    Czy jest możliwe?
    Moje wierzytelności obsługuje komornik w mieście, w którym juz nie
    miaszkam ani ja, ani dłużnik.
    Czy mogę przenieść swoją sprawę do miasta gdzie obecnie zamieszkuje
    (jest zameldowany) dłużnik?
    Czy w takim wypadku (zakładając, że wystąpię do niego z pismem) komornik
    przeniesie tam WYŁĄCZNIE moją sprawę, czy wszelkie inne jakie ma wobec
    dłużnika również?

    Eulalka

  • 2. Data: 2005-04-20 23:02:54
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "Eulalka" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    > Czy jest możliwe?

    jest mozliwe

    > Moje wierzytelności obsługuje komornik w mieście, w którym juz nie
    > miaszkam ani ja, ani dłużnik.

    sprawe do egzekucji powinnas kierowac do miejsca zam. dluznika

    > Czy mogę przenieść swoją sprawę do miasta gdzie obecnie zamieszkuje

    tam gdzie dluznik

    > (jest zameldowany) dłużnik?
    > Czy w takim wypadku (zakładając, że wystąpię do niego z pismem) komornik
    > przeniesie tam WYŁĄCZNIE moją sprawę, czy wszelkie inne jakie ma wobec
    > dłużnika również?

    powinnas zwrocic sie o skierowanie sprawy

    pozdrawiam
    Sandra