  • 11. Data: 2006-05-11 06:07:46
    Temat: Re: Klawiatura na gwarancji
    Od: Marcin<h...@k...pl>

    Witam Wszystkich! :-)

    Nowa już nie wadliwa klawiatura została wysłana prawie natychmiast przez
    Sprzedającą.
    Wszystko gra i buczy.

    Gdy po kilku dniach próby poprosiłem o zwrot należności za przesyłkę do
    Sprzedawcy (tej niedziałającej prawidłowo klawiatury) ... to...

    Sprzedająca nie dość, że NIE odmówiła, ale zadeklarowała przelew na podane konto
    bankowe tych 7 zł zaraz na drugi dzień...

    No i jest ten drugi dzień i ja jestem ciekaw czy pieniązki wpłyną :-)

    Ale przede wszystkim chciałem podziękować wszystkim, którzy przyczynili się do
    tego aby sprawa została wyjaśniona jak należy, za pomoc!

    Pozdrawiam i życze miłego czwartku!
    Marcin
    Kraków

    -> http://usenet.pomocprawna.info