    From: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kim jest pan Dr. G.K. Ph.D.?
    Date: Fri, 12 Nov 2004 19:12:17 +0100

    Zadawałem sobie to pytanie, wygląda na to, że rzeczywiście jest tym za
    kogo się podaje. Najlepszym testem byłoby wysłanie zapytania na adres
    podany na stronach uczelni, ale to potem. Na razie posprawdzałem trochę na
    google...

    W wypowiedzi w watku "konferencja prasowa Romana Giertycha" napisał między
    innymi.

    "Jeżeli moją żonę zakład pracy wysłał panie sędzio na delegację i musiała
    tam
    jechać, ponieważ było to polecenie służbowe. Kierowca firmy, który do
    dzisiaj tam pracuje jako kierowca spowodował wypadek i pozbawił ją na wiele
    lat możliwości zarobkowania, ponieważ żona doznała skomplikowanego złamania
    ręki. Żonie w firmie obiecali pomoc, ale nie dość że jej nie pomogli, to
    jeszcze utrudniali jej wszelkie formalności i ewidentnie robili jej na
    złość. W końcu zwolnili ją gdy była jeszcze na L4. Żona wynajęła adwokata,
    za którego usługi zapłaciliśmy kilkaset złotych. Na dzień przed rozprawą
    sąd
    otrzymał pismo o oddalenie powództwa, ponieważ żonę przywrócono do pracy.
    Powództwo oddalono, nie zasądzono kosztów jakie ponieśliśmy firmie, która

    zrobiła na szaro. Ewidentnie w tym przypadku nie można być zadowolonym z
    wyroku przywrócenia do pracy bez obciążenia kosztami firmy, która
    zawiniła."

    Czy z czymś nam się to kojarzy?

    Wpiszmy Energo-Inwest do wyszukiwarki i poszukajmy...

    http://tinyurl.com/54x7a - autor brat_brata
    http://tinyurl.com/5kdrp - autor Desert Storm

    i wszystko jasne... ciekawe czy dziekan wie jak się zabawia pan adiunkt...

    --
    Falkenstein