  • 51. Data: 2013-05-02 11:14:55
    Temat: Re: Kazirodztwo - interpretacja przepisu
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 02.05.2013 00:27, Robert Tomasik pisze:

    > Bardzo ciekawa uwaga. OK! Rozumiem, że fizjologi nie da się przeskoczyć
    > i może się okazać, że dziecko ze związku brata i siostry urodzi się
    > chore. Wproadzamy przepisy karne, bo rodzice bywają nieodpowiedzialni i
    > nie ma powodu, by dzieci później cierpiały za ich głupotę. Zwłaszcza, że
    > to może się ujawnić po kilku pokoleniach. Ale jak z jakiegoś powodu para
    > jest bezpłodna? No wystarczy, że jedno z nich. To co tak naparwdę chroni
    > ten przepis?

    tylko, że widzisz, ta bezpłodność pary jest bardzo sporadyczna, znikoma.
    Bywało, że pary gdy lekarz orzekał bezpłodność i rozkładał ręce
    doczekiwały się dziecka. Więc 100% bezpłodność to może być przy naprawdę
    fizycznych uszkodzeniach typu wazektomia. Można by je wprowadzić do
    przepisu jako zwolnienie z karalności, ale czy to jest taki naprawdę
    problem społeczny? Ile osób ma dewiację, żeby sypiać z własną siostrą i
    do tego są trwale bezpłodni?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 52. Data: 2013-05-02 14:53:25
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-05-02 04:09, Aicha pisze:

    > A zatem rozjaśniam. Zachowanie podczas spotkań - nawet w obecności
    > dorosłych - nie wygląda jak typowe wyłącznie dla rodzeństwa. A treści
    > pisane, na które natrafiłam, jeśli nie są fantazją, a prawdą - dają
    > podstawy do bardzo daleko idących podejrzeń w związku z częstym
    > wyrywaniem się obojga spod dorosłej kurateli.

    To dlaczego mieszkają oddzielnie i niedawno się poznali - skoro są z
    jednej matki?

    --
    animka

  • 53. Data: 2013-05-02 15:51:48
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    animka wrote:

    > To dlaczego mieszkają oddzielnie i niedawno się poznali - skoro są z
    > jednej matki?

    Po pierwsze gdzieś to wyczytała?
    Po drugie - nie powinno cię to obchodzić.
    To grupa prawna, nie magiel.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 54. Data: 2013-05-02 21:26:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    > To dlaczego mieszkają oddzielnie i niedawno się poznali - skoro są z
    > jednej matki?

    Zdaje się, że akurat matki mają różne, a jednego ojca.

  • 55. Data: 2013-05-02 21:34:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:51822e90$0$1217$65785112@news.neostrada.pl...

    > tylko, że widzisz, ta bezpłodność pary jest bardzo sporadyczna, znikoma.

    Skąd takie informacje?

    Czysta matematyka. Prawdopodobieństwo bezpłodności pary, to iloczyn
    prawdopodobieństw bezpłodności każdego z jej członków.

> [...]
    > przepisu jako zwolnienie z karalności, ale czy to jest taki naprawdę
    > problem społeczny? Ile osób ma dewiację, żeby sypiać z własną siostrą i

    Ja sie po prostu zastanawiam, co chroni ten przepis. Nie twierdzę, że
    sypianie z rodzeństwem jest w porządku.

  • 56. Data: 2013-05-02 22:03:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-02 21:34, Robert Tomasik pisze:

    > Czysta matematyka. Prawdopodobieństwo bezpłodności pary, to iloczyn
    > prawdopodobieństw bezpłodności każdego z jej członków.

    Coś Ci wzór nie wyszedł.

    --
    Liwiusz

  • 57. Data: 2013-05-02 22:20:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Coś Ci wzór nie wyszedł.

    Czemu? Zakładając, że prawdopodobieństwo bezpłodności jednego z partnerów,
    to 10%, to prawdopodobieństwo, że którekolwiek z nich jest bezpłodne
    wyniesie 19%.

  • 58. Data: 2013-05-02 22:31:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-02 22:20, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    >
    > Czemu? Zakładając, że prawdopodobieństwo bezpłodności jednego z
    > partnerów, to 10%, to prawdopodobieństwo, że którekolwiek z nich jest

    Tego też nie rozumiem - skąd te 19%?

    "Prawdopodobieństwo bezpłodności pary, to iloczyn

    PR1 - 1%
    PR2 - 1%
    PR bezpłodności pary: 0,1 promila?

    --
    Liwiusz

  • 59. Data: 2013-05-02 23:37:51
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2013-05-02 14:53, animka pisze:

    > To dlaczego mieszkają oddzielnie i niedawno się poznali - skoro są z
    > jednej matki?

    Proponuję przeczytać pierwszy post. A jak nie pomoże, to jeszcze raz.

  • 60. Data: 2013-05-03 16:19:50
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-05-02 15:51, krys pisze:

    > Po pierwsze gdzieś to wyczytała?
    > Po drugie - nie powinno cię to obchodzić.
    > To grupa prawna, nie magiel.

    W pierwszym poście chyba.

    --
    animka