  • 11. Data: 2003-09-10 17:52:23
    Temat: Re: Kasjerka.......[?]
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | No, ja miałem już niejedno starcie i na razie 100% dla mnie. Dotyczy to
    | co prawda wyłącznie wchodzenia z plecakiem ale zawsze :)
    | Niezmiennie zapraszam ich do wzywania policji co ich skutecznie
    | odstrasza (w razie czego sam bym wezwał).

    I to jest właśnie bardzo słuszne podejście do sprawy. Bez złośliwości
    oczekiwać poszanowania swojego prawa szanując równocześnie prawa innych.
    Skoro nie ma przepisu zakazującego wchodzenia do marketu z plecakiem (a nie
    ma), to nikt nie ma prawa mi tego zabronić. Jak się boją, że coś ukradnę, to
    niech ktoś sobie chodzi koło mnie i pilnuje. Mnie to nie przeszkadza. Jak
    mnie ochroniarz prosi, bym zostawił plecak w szafce, to jeśli nie mam w nim
    nic cennego zostawiam. Jak wyskakuje z wrzaskiem, to go "spuszczam po
    brzytwie".