  • 1. Data: 2004-04-16 17:20:34
    Temat: czy sam moge ustanowić kogos swoim pełnomocnikiem?
    Od: " atekpl" <a...@W...gazeta.pl>

    proszę o odpowiedź

  • 2. Data: 2004-04-16 17:32:37
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    atekpl wyskrobał(a):
    > proszę o odpowiedź

    A ile masz lat i czy jesteś ubezwłasnowolniony?

    --
    Bartek Gliniecki

  • 3. Data: 2004-04-16 18:34:57
    Od: " atte" <a...@N...gazeta.pl>

    > A ile masz lat i czy jesteś ubezwłasnowolniony?

    Moze sie powtorze, ale to wina sieci.Lat mam dużo ponad 18, a
    ubezwłasnowolniony nie jestem. O ile wiem
    ubezwłasnowolnić może tylko sąd. Słyszałem jednak,ze nawet kiedy nie zostałem
    ubezwlasnowolniomy orzeczeniem sadu, to mimo to pełnomocnika mogę ustanowić sam.
    W szczegółach chodzi o to, ze dostałem sadowy nakaz zaplaty, wobec ktorego
    napisalem sprzeciw, a raczej napisala go moja mama. Przyjelismy bowiem taka
    linie obrony, by sad uznal, ze dzialajac na szkode pozywajacego bylem ....jak
    to powiedziec?: bylem w stanie "niepoczytalnym". Otoz zalaczylismy do
    sprzeciwu zaswiadczenie od lekarza psychiatry o tym, ze jestem pacjentem
    poradni zdrowia psychicznego. Wobec tego moje pytanie wlasciwie mogloby
    brzmiec: czy ja jako tak sformatowany w oczach sadu moge sam zabiegac o wlasne
    sprawy czy lepiej byloby, gdybym mial pelnomocnika w osobie mojej mamy? jesli
    moge ja ustanowic swoim pelnomocnikiem, jak to zrobic by formalnie odpowiadalo
    prawnym wymogom. gorąco dziekuję.

  • 4. Data: 2004-04-16 18:35:59
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

  • 5. Data: 2004-04-16 19:12:48
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    atte wyskrobał(a):
> [...]
    > mamy? jesli moge ja ustanowic swoim pelnomocnikiem, jak to zrobic by
    > formalnie odpowiadalo prawnym wymogom. gorąco dziekuję.

    Pełnomocnictwa udzialasz w zwykłej formie pisemnej, czyli normalnie na
    kartce papieru piszesz jak każde pismo urzedowe i wymieniasz osobę, której
    udzielasz pełnomonictwa. Jak chcesz je ustanowić dopiero teraz, to sąd może
    nie uznać tego sprzeciwu napisanego wcześniej przez matkę. Swoją drogą
    wydaje mi się, że taki zabieg z pełnomocnictwem na niewiele się zda. O wiele
    ważniejsze będą kwity z poradni i to co powiesz przed sądem.

    --
    Bartek Gliniecki