    From: "OK" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Karta kredytowa i dane osobowe
    Date: Mon, 12 Jan 2004 09:38:22 +0100

    Witam!

    Od pewnego banku otrzymałem formularz do wypełnienia aby otrzymać kartę
    kredytową. Wypełniłem go podając swoje dane osobowe. Niestety okazało się że
    bank ten bardzo długo uruchamiał procedurę wydania karty. Pewna miła pani z
    Działu Obsługi Klienta dzwoniła przynajmniej raz tygodniowo i zapewniała że
    karta będzie wydana. W końcu po 2 miesiącach okazało się że na blankiecie z
    banku dotyczącym wynagrodzenia i zatrudnienia brakuje miejsca na imię
    inazwisko - trzeba więc wysłać jeszcze jeden formularz uzupełniony o imie i
    nazwisko.
    Bardzo mnie to zniechęciło i zrezygnowałem z karty - ale bank ma nadal moje
    dane które wysłałem. Chcę aby bank ten nie przetwarzał i nie gromadził moich
    danych osobowych. Pani z banku nie chce mi odesłać mojego formularza ? Co
    mam zrobić ?