  • Data: 2004-01-12 12:17:57
    Temat: Re: Karta kredytowa i dane osobowe
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "OK" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bttm9a$el4$1@korweta.task.gda.pl...

> [...]
    blankiecie z
    > banku dotyczącym wynagrodzenia i zatrudnienia brakuje miejsca na imię
    > inazwisko - trzeba więc wysłać jeszcze jeden formularz uzupełniony o
    imie i
    > nazwisko.
    > Bardzo mnie to zniechęciło i zrezygnowałem z karty - ale bank ma nadal
    moje
    > dane które wysłałem. Chcę aby bank ten nie przetwarzał i nie gromadził
    moich
    > danych osobowych. Pani z banku nie chce mi odesłać mojego formularza ?
    Co
    > mam zrobić ?

    Wysłać im informację, że nie wyrażasz zgody na przetwarzanie danych.
    Formularza i tak nie dostaniesz. Zresztą to by nie miało sensu, bo dane
    wprowadzono do systemu informatycznego. Tych danych z systemu nikt nie
    usunie i nie masz prawa tego żądać. Ale Twoje oświadczenie uniemożliwi im
    przysyłanie Ci makulatury.