  • Data: 2004-01-23 16:01:13
    Temat: Re: Karta kredytowa i dane osobowe
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 15 Jan 2004, Marcin Debowski wrote:

    >+ In article <bu1mok$mug$3@news.onet.pl>, Robert Tomasik wrote:
    [...]
    >+ > Po za tym klient skierował do banku wniosek. I jest to korespondencja
    >+ > skierowana do banku której nikt nie ma prawa żądać zwrotu. A to właśnie
    >+ > ten dokument zawiera dane osobowe. Bank zaś musi w systemie jakoś
    >+ > ewidencjonować ten dokument, [...]
    >+
    >+ Owszem, ale posiadanie tego dokumentu nie jest tożsame z koniecznością
    >+ przeniesienia danych tam zawartych do jakiejś bazy informatycznej.

    Kiedy argument że "bez tego by zginęli" jest nie do odparcia.
    W razie potrzeby - nie znajdą. Potrzeba jak niżej :)

    >+ I mam tu nadal spore wątpliwości, bo o ile podzielam Twoje zdanie, że np.
    >+ posiadanie danych klientów którzy kiedyś mieli karty jest uzasadnione, to
    >+ nadal nie widzę powodu dla którego bank ma gromadzić dane klientów którzy
    >+ złożyli wniosek i sami wycofali się z jeszcze nawet nie zawartej umowy.
    >+ Czym tu uzasadnić gromadzenie tych danych?

    Żartujesz ?
    Powiedz że żartujesz... bo inaczej nie uwierzę.

    Po kwartale przyłazi klient "z pyskiem" że umowa jeszcze nie zawarta,
    a on "złozył papiery i tu ma dowód na piśmie" !
    I chce dyrektora, rzecznika, nadzór bankowy i kogo tam jeszcze
    ma na myśli - "bo konsumenta krzywdzą" ! ;)

    pozdrowienia, Gotfryd