  • 1. Data: 2003-12-16 08:59:54
    Temat: Karalnośc po raz enty
    Od: kalafior11<k...@i...pl>

    Witam i przedstawiam swoją "sprawę".
    Interesuje mnie tzn. " zatarcie skazania". Wyrok 2 miesiące w
    zawieszeniu na rok i 30 godzin prac społecznych. Zawieszenie już
    dawno mineło, jednak tzw. "odróbka" jak do tej pory nie. W związku z
    tym, po jakim okresie mogę starac sie o zatarcie skazania i czy jest to
    możliwe w przypadku gdy prace społeczne nie zostały "odrobione". Z
    góry dziękuje za odpowiedzi.

    -> http://usenet.pomocprawna.info