  • 1. Data: 2003-12-16 07:43:10
    Temat: Wygaśnięcie ubezpieczeia z winy zakładu pracy
    Od: "Krzychu" <b...@f...onet.pl.NOSPAM>

    Witam!

    Mam problem:
    Poprzedni zakład pracy z własnej kasy opłacał mi przez ponad 2 lata
    ubezpieczenie "Ochrona Życia" w PZU Na Życie. Gdy zostałem zwolniony, pani w
    PZU doradziła mi, żebym kontynuował to ubezpieczenie indywidualnie, razem z
    ubezpieczeniem P. Płaciłem co miesiąc 11 zł przez 2 lata.
    Niedawno dostałem wezwanie do PZU. Wczoraj poszedłem i co się okazało:
    składkę za październik wpłaciłem dopiero 5 listopada i z tego powodu
    ubezpieczenie "Ochrona Życia" wygasło bez możliwości wznowienia :-(
    Opóźnienie wpłacenia składki było spowodowane opóźnieniem wypłaty przez mój
    zakład pracy - powinna być do końca października, była dopiero 4 listopada.
    Składki wpłacane przez ponad 4 lata - około 600 zł - poszło w diabły.
    Co mogę teraz z tym fantem zrobić??

    Z góry dzięki za pomoc.

    pzdr
    Krzychu