  • 1. Data: 2003-12-16 07:56:01
    Temat: ciaza zwolnienie urlop
    Od: "RIEGER" <y...@g...pl>

    Witajcie
    Ja na grupe wpadlem cos spytac. Moja zona jest w 4 miesiacu ciazy . Chodzi
    do pracy i to dosc neiwidziecznej bo jest urzednikiem ktory przyznaje
    zasilki i musi np teraz zima chodzic po mieszkaniach na tzw wywiady
    srodowiskowe . Strasznie sie meczy . Chciaalby jakos pojsc na zwolnienie .
    Lekarz powiedzial ze moze zwolnienie wystawic ale ona sie boi czy nie straci
    prawa do urlopu przez to . Chodzi o to ze jest na umowie o prace dopiero 2
    miesiac wczesniej prawie rok na umowie o staz . Jakie sa opcje zeby panstwo
    sie zaopiekowalo i nie musiec w czasie ciazy tak pracowac i potem jeszcze
    meic ten urlop macierzynski po porodzie . Jak to jest ? Oswieccie . Ona chce
    pracowac ale ciezko jej juz jest .

    tomo