  • 1. Data: 2003-12-16 07:46:05
    Temat: Kłopot z ubezpieczeniem
    Od: "melmax" <m...@w...pl>

    Miałem 3 miesiące temu stłuczkę, samochód ubezpieczony OC i AC więc wszystko
    powinno być OK, ale pech chciał, że moje Prawo Jazdy straciły wcześniej
    ważność (wzrok) ale miałem już badania z poradni dla kierowców
    stwierdzające, że można mi wystawić Prawo Jazdy bezterminowe i takie już
    posiadam. Czy Warta może w takim wypadku wstrzymywać wypłatę odszkodowania
    czy też nie?

    Pozdrawiam

    MM.

  • 2. Data: 2003-12-16 16:19:07
    Temat: Re: Kłopot z ubezpieczeniem
    Od: "Ochucki" <j...@g...net>

    Użytkownik "melmax" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > posiadam. Czy Warta może w takim wypadku wstrzymywać wypłatę odszkodowania

    Wszystko zależy od tego, co jest napisane w Ogólnych Warunkach
    Ubezpieczenia, pod tym sie przecież podpisałeś. Wiem że np. jest tam taki
    punkt, że odszkodowanie nie przysługuje pijanemu..

    pzdr
    JR

  • 3. Data: 2003-12-16 17:26:55
    Od: "Brodek" <B...@r...NIE.ODPOWIADAM.pl>

> [...]
    > posiadam. Czy Warta może w takim wypadku wstrzymywać wypłatę odszkodowania

    Niezależnie jaka była przyczyna jechałeś bez odpowiednich uprawnień.
    Raczej do odmowy w przypadku AC (decydują OWU, ale to jest chyba we
    wszystkich).
    Przy OC ubezpieczyciel wypłaci odszkodowanie osobie poszkodowanej, ale ma
    prawo zwrócić się do Ciebie z regresem.

    Pzdr
    Brodek

    --