  • 81. Data: 2024-04-14 21:23:11
    Temat: Re: Kara dla nieletnich
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 14 Apr 2024 20:44:28 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Że jest coś takiego jak DNA i jest to kod dokładnie opisujący
    > konkretnego człowieka i że ma się go od poczęcia?
    >
    > W szkole się uczyłem. Może nawet w podstawówce i to za komuny.
    >
    > Ciebie nie uczyli? Coś się zmieniło? ;-)

    Bałwan jesteś. Wcale mi nie chodzi o to. Oczywiście, każde zwierzę jest
    indywidualnym przedstawicielem swojego gatunku. Jedynie o to Ĺźe Ĺźadne
    prace naukowe w tej materii nie miały na celu udowadniania oczywistości
    - takiej mianowicie że każde zwierzę jest indywidualnym przedstawicielem
    swojego gatunku. Tą prawdę znamy od kiedy tylko posiedliśmy jako-taki
    rozum, czyli od paruset tysięcy lat. I do tego nie potrzeba żadnych
    badań, a te które się odbyły miały na celu całkiem coś innego (wykrycie
    nośnika informacji).
    Na dodatek nie mam pojęcia jak fakt że ja i inni jesteśmy indywidualnymi
    przedstawicielami swojego gatunku ma się do spostrzeżenia że zadawanie
    śmierci pod różnymi pretekstami jest naszą i nie tylko naszą stałą
    gatunkową. I służy zawsze określonym celom społecznym.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 82. Data: 2024-04-14 21:23:40
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > A co to ma do rzeczy?
    > A co to ma do rzeczy?

    Dziecko nie musi być dziewczynką. Może też być chłopczykiem. Mam Ci
    tłumaczyć?

    Dlaczego kobieta powinna decydować o losie innego człowieka (chłopczyka)

    l0(

  • 83. Data: 2024-04-14 21:25:27
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 14.04.2024 o 20:51, Shrek pisze:

    > Tym razem już embriony nie ludzie?

    ziew....

    niżej wyżej napisałem jakiemuś tłumokowi o "zamiarach" natury.

    Nie skumał aluzji do Kidawy.

    Idź spać bo zaczynasz tak samo pierdolić ;-)

  • 84. Data: 2024-04-14 21:26:04
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 14 Apr 2024 20:38:35 +0200, _Master_ napisał(a):

    > to nic nam nie daje prawa

    A co nam daje jakiekolwiek prawo, myślicielu głęboki?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 85. Data: 2024-04-14 21:28:52
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 14.04.2024 o 20:51, Shrek pisze:
    > aktywny w temacie, który jest zupełnie nieistotny.

    Bo lubię się wyśmiewać z niemocy aborcyjnych aktywistów.

    Chcesz mnie łapać za słówka o embrionie i gospodarce?

    kiedyś może i aborcja będzie do ruszenia...

    Może UE wprowadzi odgórnie...

    Może Marsjanie wylądują i będzie dla każdego bez względu na wiek....

    Ziew....

  • 86. Data: 2024-04-14 21:29:47
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 14.04.2024 o 20:51, Shrek pisze:
    > Każdy człowiek posiada DNA. Większość organizmów posiada.

    Ale inny. Odnoszę wrażenie że jednak nie rozumiesz.

    W jakich szkołach byłeś?

  • 87. Data: 2024-04-14 21:30:03
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 14 Apr 2024 21:16:41 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Piszemy o prawie i niemocy aktywistów aborcyjnych do jego zmiany.
    >
    > Może jakaś uchwała wystarczy?
    >
    > Jak myślisz?

    Myślę że już niedługo stosowna ustawa zostanie uchwalona, przedstawiona
    preziowi i oczywiście zawetowana. Więc poleży do chwili kiedy preziem
    zostanie ktoś rozgarnięty. Znamienne że w nadzwyczajnej komisji sejmowej
    zajmującej się projektami tej ustawy na 27 osób 25 to kobiety. Dobrze to
    wróży, wbrew rozmaitym matołom katolicko-narodowym.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 88. Data: 2024-04-14 21:31:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 14 Apr 2024 21:17:45 +0200, _Master_ napisał(a):

    > To były cytaty z ostatnich wypowiedzi w mediach
    >
    > Ja jestem pojeb?

    Oczywiście. Zdrowy na umyśle człowiek nie zagląda tam gdzie takie rzeczy
    wypisują a tym bardziej nie powtarza ich.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 89. Data: 2024-04-14 21:32:06
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 14.04.2024 o 20:51, Shrek pisze:

    > No to po co zawracasz gitarę, jak jest jak chcesz (mimo że udajesz że to
    > nieistotne)?

    Ja? To wina Hołowni. On wpuścił do do sejmu ;-) a aktywiści w
    internetach się wzmagają.

    Ja tylko przywołuję ich do porządku. NIE ukrywam z przyjemnością ;-)

  • 90. Data: 2024-04-14 21:32:15
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 14 Apr 2024 21:21:20 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Od kiedy o tym Kidawa powiedziała publicznie
    >
    > Ja mogę tak długo ;-)

    Kidawa z naturą ma tyle wspólnego co ty z rozumem :)
    --
    Jacek
    I hate haters.