  • 11. Data: 2024-04-13 18:56:09
    Temat: Re: Kara dla nieletnich
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    > Master to idiota. Nie zauważył do tej pory że za każdą aborcją stoi
    > sprawca - jakiś mężczyzna :)

    Czasem z invitro wyjdzie płód bez ręki, bez nogi, czy bez oczu. Na USG
    to widać.
    Dziwię się kobietom, które nie kontrolują płodu przy pomocy USG, teraz
    są tak nowoczesne maszyny, że wszystko widać.

  • 12. Data: 2024-04-13 19:00:47
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    W dniu 2024-04-13 o 15:54, Shrek pisze:

    > Zabrać tableta.

    Godzinę temu widziałam w TV reportaż, że w dwóch szkołach zakaz
    smartfonów wprowadzono, nagle dzieci na przerwach zaczęli gadać ze sobą.
    Poprzednio siadali i grali i była cisza na korytarzu.

  • 13. Data: 2024-04-13 20:05:09
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 13.04.2024 o 17:50, Monika Głowacka pisze:
    > W całej Europie jest możliwe, tylko w Polsce nie.

    Kobiety w Europie mają wyższe zarobki niż w Polsce a towary kupują po
    zbliżonych cenach
    Nie uważasz że ta cała "zadyma o piekło kobiet" to poboczny temat?

    Dlaczego myślisz że jak inni coś uchwalili to to jest dobre i po drugie
    że to dobre dla naszego kraju/narodu?

    Podaj jakieś argumenty a nie tylko "bo zagranicą tak mają"

  • 14. Data: 2024-04-13 20:06:34
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > jakiś mężczyzna

    A rozwiązaniem ma być ZABIJANIE dzieci?

    To może "zabijać" mężczyzn?

  • 15. Data: 2024-04-13 20:10:27
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 13.04.2024 o 18:56, Monika Głowacka pisze:
> [...]
    > Dziwię się kobietom, które nie kontrolują płodu przy pomocy USG, teraz
    > są tak nowoczesne maszyny, że wszystko widać.

    Sugerujesz że invitro produkuje bardziej ułomne "płody" niż natura?

    W dobie walki ze zmianami klimatu i dążeniem do zgodności z NATURĄ
    należałoby ZAKAZAĆ invitro.

    PS. Masz jakiś związek z prawnikowaniem? ;-)

    Jesteś rodziną Animki?

  • 16. Data: 2024-04-13 20:23:45
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    W dniu 2024-04-13 o 20:10, _Master_ pisze:

    > Sugerujesz że invitro produkuje bardziej ułomne "płody" niż natura?

    Przecież to powszechna wiedza opisywana przez ginekologów w TV, youtube,
    portalach, gazetach, że czy zapłodnienie takie czy inne to zawsze może
    wyjść jakiś płód zdeformowany.
    Użyj google, znajdź statystyki zdeformowanych płodów poczętych w ten czy
    tamten sposób.

    > W dobie walki ze zmianami klimatu i dążeniem do zgodności z NATURĄ
    > należałoby ZAKAZAĆ invitro.

    To już ideologia, jeden uważa tak, drugi inaczej, nawet naukowcy po
    analizach różnią się w poglądach.

    > PS. Masz jakiś związek z prawnikowaniem? ;-)

    Nie jestem prawnikiem, ale mam dużo znajomych, którzy przyznają się że
    mają poglądy zgodne z PiS z Lewicą z PO/KO z 3D/PSL/P2050, taka
    mieszanina, mam znajomą posłankę z 3D, znam prawników, znam
    marketingowców, adminów serwerów, znam policjanta i funkcjonariusza KAS,
    ostatnio poznałam dziennikarza dużego medium.

    > Jesteś rodziną Animki?

    Nikogo znajomego, ani z rodziny nie pytałam , czy używa nicka: Animka,
    ani nikt sam nie przyznał.

  • 17. Data: 2024-04-13 20:38:02
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    W dniu 2024-04-13 o 20:05, _Master_ pisze:

    > Kobiety w Europie mają wyższe zarobki niż w Polsce a towary kupują po
    > zbliżonych cenach
    > Nie uważasz że ta cała "zadyma o piekło kobiet" to poboczny temat?

    Kobiety w Polsce się buntują między innymi dlatego, że widzą, czytają
    jak jest niedaleko za granicą. Chcą podobnie u siebie.

    > Dlaczego myślisz że jak inni coś uchwalili to to jest dobre i po drugie
    > że to dobre dla naszego kraju/narodu?
    >
    > Podaj jakieś argumenty a nie tylko "bo zagranicą tak mają"

    Medycyna światowa wymyśliła różne procedury, które są dostępne w wielu
    krajach. Naukowcy z całego świata spotykają się, publikują naukowe
    opracowania, jedni czytają drugich, wykładowcy na uczelniach powołują
    się na prace naukowe innych.
    Nie sprawdzałam, ale czy jest kraj, gdzie prawnie jest zakazany
    przeszczep serca, wątroby czy nerki ? a taki zabieg jest ścigany przez
    prawo?

    Czy jest prawo, gdzie zakazana jest transfuzja krwi? Chyba nie ma, ale
    są grupy ludzi, którzy nie dopuszczają transfuzji i nie robią tego.
    Trafia do szpitala i gdy jest przytomny, to pisze brak zgody na transfuzję.

    Dlaczego tak nie może być w sprawie aborcji?

    Dlaczego nie napiszą ustawy zabraniającej wycinania nowotworu, czy
    znamienia dysplatycznego, albo wyrywania zęba?

  • 18. Data: 2024-04-13 21:08:05
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    > Dziwię się kobietom, które nie kontrolują płodu przy pomocy USG, teraz
    > są tak nowoczesne maszyny, że wszystko widać.

    Taka eugenika prenatalna?

    Robert

  • 19. Data: 2024-04-13 21:08:50
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 13.04.2024 o 20:23, Monika Głowacka pisze:
> [...]
    > 3D, znam prawników, znam marketingowców, adminów serwerów, znam
    > policjanta i funkcjonariusza KAS, ostatnio poznałam dziennikarza dużego

    To tylko księdza brakuje.

    Robert

  • 20. Data: 2024-04-13 21:11:21
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 13.04.2024 o 20:38, Monika Głowacka pisze:
    > Dlaczego tak nie może być w sprawie aborcji?
    >
    > Dlaczego nie napiszą ustawy zabraniającej wycinania nowotworu,

    :)

    Robert