  • 1. Data: 2006-04-24 11:45:04
    Temat: Kapturowy Strasburg (2)
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Wlasnie dostalem kolejne, ignorujace mnie pismo ze Strasburga, w ktorym
    obraca sie kota ogonem. Z tego co zrozumialem informuja mnie po raz kolejny,
    ze komisja skladajaca sie z pieciu sedziow Wysokiej Izby nie musi udzielac
    mi uzasadnienia odrzucenia mojego wniosku, o skierowanie sprawy do Wysokiej
    Izby.

    Pisalem wyraznie, ze chce kopie rzekomej decyzji tych pieciu sedziow
    Trybunalu, a oni wala glupa. Nikt nie wie, ze taka decyzja istnieje, nawet
    rzad niemiecki!

    ----------
    GRAND CHAMBER

    ECHR-LE21.5R 18 April 2006 KU/yre

    Application no. 58453/00 Niedzwiecki v. Germany

    Dear Sir,

    I acknowledge receipt of your letter of 21 March 2006 in which you request a
    copy of the decision of the panel of the Grand Chamber not to accept your
    request for a rehearing of the above case.

    In reply, I would inform you that under Rule 73 § 2 of the Rules of Court
    the panel is not required to give reasons for refusing a request for a case
    to be referred to the Grand Chamber and that the letter informing you that
    the case will not be reheard can be considered as the panel's decision.

    Yours faithfully,

    Michael O'Boyle Deputy Registrar

    -------

    boukun