  • 11. Data: 2010-05-25 10:03:18
    Temat: Re: Kapturowe wyroki
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 24 May 2010 18:55:33 +0200, Paul napisał(a):

    > zawsze mnie zastanawiało, skąd ludzie, którzy nie mają co do garnka
    > włożyć, mają na komputer i internet.

    A muszą mieć? Komputery z internetem są podobno w bibliotekach. W rodzinie
    też zazwyczaj ktoś ma. Z komórki też można. Łatwiej jest znaleźć darmowy
    internet niż darmowe jedzenie.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 12. Data: 2010-05-25 12:26:46
    Od: mi <u...@o...pl>

    GK wrote:
    > Ciekawe jest co innego: dlaczego persona nieogarniająca swojej rodziny
    > zabiera się za prostowanie świata? Tyle, że to problem powszechnie
    > występujący, choćby w rodzie prezydencko-prezesowskim.:)

    Dorabiasz platformianą agitacją? Niesioł, Paligłup i platformiane
    ałtorytety się zmęczyli?

    disclaimer: PiS ani Kaczyńscy nie są księciami z mojej bajki ale wkurwia
    mnie potężna propaganda platformiana przeciw PiS-owi. Wykształciuchy
    łykają ją jak młode pelikany.

    mi

  • 13. Data: 2010-05-25 15:24:18
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Oczywiście tym wszystkim PO-lakom staropanieństwa niejakich premier Suchockiej czy
    minister Radziwiłł nie śmiały przeszkadzać,
    przecież UW-ecja była na innych prawach.

    -----

  • 14. Data: 2010-05-30 17:04:24
    Od: " GK" <k...@W...gazeta.pl>

    mi <u...@o...pl> napisał(a):

    > Dorabiasz platformianą agitacją? Niesioł, Paligłup i platformiane
    > ałtorytety się zmęczyli?
    Daj spokój, przypomniała mi się akurat ta postać (bo o niej ciągle, od 20
    lat, jest głośno i to niekoniecznie jako o piewszym kawalerze RP), ale równie
    dobrze mógłby to być choćby Podjacki czy towarzystwo z gdańskiego UPR-u. A
    być za PO w Gdańsku (przy Adamowiczu jako prezydencie) jest naprawdę trudno.

    GK