  • 11. Data: 2004-11-09 19:58:47
    Temat: Re: Kanał krzyżyk, wrony, i takie tam różne.
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Tomek napisał(a) w wiadomości

> [...]
    > jak się skończył abonament i nie miałem czasu oddać. A że sie nie upominali
    > to myślałem że im nie zależy. Z tym niepłaceniem abonamentu przez półtora
    > roku to piszesz pierdoły. To nie telewizja publiczna. Nie można jej
    > odbierać za pomocą anteny, tzn mozna tylko po co. Potrzebne jest urządzenie
    > które uruchamia operator jak zapłacone i wyłącza jak nie zapłacone. Jeśli
    > miałem nie wyłączone przez półtora roku to znaczy że miałem zapłacone.
    > Przez te półtora roku nie dostałem od nich żadnego powiadomienia że mam

    Powiedz to w sądzie, jak dojedzie do sprawy, ale wydaje mi się ze przegrasz.

    Dekoder jest właczony dopóki trwa umowa, a jak jest włączony nie znaczy to
    autoamtycznie że pałciłeś abonamnet. Po porstu nadawca wywiażyał się ze swpojej
    częsci umowy i zapewne teraz dochodzi wykonannia twojej częsci.

    Wątpie czy cyfra ma inną umowe niż kanał w zakresie formy rozwiązania umowy. Sam
    nie miałem cyfry ani kanału. Ale miałem kiedyś wizję i tam była forma pisemna
    rozwiązania umowy, a dodatkowo oświadczanie trzeba było złożyć w określonym w
    umowie czasie. Nawet przy umowie na czas określony była klauzula o automatycznym
    przedłużeniu umowy. Jak znam pazerność TV cyfrowych tu jest taka samo albo
    gorzej. Lepiej zapoznaj się z umową.

    --
    JOHNSON :)

  • 12. Data: 2004-11-09 20:22:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > programem. Kwit na zdanie dostałem u dystrybutora. Nie musiałem domagać
    się
    > kaucji bo dekoder był wzięty w jakiejś akcji promocyjnej. Ten kwit tez
    mam.
    > Nawet była taka sytuacja że w pewnym momencie jak sobie kupczyli moim niby
    > długiem to od drugiej firmy dostałem papier że mam zapłacić za te półtora
    roku
    > i dekoder. Pierwsza chciała tylko za półtora roku. Trzecia chce też za
    półtora
    > roku. To tylko świadczy o bajzlu jaki mają. Tomek

    Przedawnienie się ów termin nazywa. Dwa lata wynosi. A więc nie mogą
    dochodzić abonamentu dalej, jak na 2 lata wstecz. Z Twojego pierwotnego
    postu wnosiłem, że 2 latanie minęły.

  • 13. Data: 2004-11-09 20:38:27
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

  • 14. Data: 2004-11-09 21:56:44
    Od: k...@v...pl

> [...]

    > ich pisma wynika, że faks do nich dotarł i stał się powodem rozwiązania
    > umowy, to masz szansę wygrać. Bo skoro był podstawą teraz, to czemu nie mógł
    > być przedtem. Silną poszlaką jest niewysyłanie faktur, ale o ile z łatwością
    > można dowieść, że wysyłali, to dowód przeciwny jest ciężki, bowiem oni to
    > listem zwykłym wysyłają. A Ty masz obowiązek uiszczać abonament niezależnie
    > od tego, czy przysłali, czy nie. Co najwyżej możesz się do ich faktury
    > powstrzymać z płaceniem, więc nie maja prawa naliczać odsetek przy zbiorczej

    Masz rację pisze prosto. To nie oni mi wypowiedzieli tylko ja im. Na dodatek w
    terminie określonym umową. Zmieściłem sie z terminem wypowiedzenia. Jeśli im
    wypowiedziałem umowę i przestali mi przysyłać gazetke reklamową, ankiety do
    wypełnienia i kwity na wpłatę to chyba skutecznie to zrobiłem. Z tego co
    pamiętam w umowie było napisane że trzeba oddać dekoder. Ale nie pamiętam w
    jakim terminie. Jeśli tego nie pamiętam to znaczy że termin nie był określony.
    Jesli by uznali że dekoder im podprowadziłem to powinni domagać się jego
    zwrotu. Powinni iść np na Policję i powiedzieć że kogutek ukradł im dekoder.
    Jeśli by przysłali że jestem im winny pieniądze bo nie oddałem dekodera w
    terminie ( tym nieokreślonym ) i wychodzi opłata ileś tam zł. za nieoddanie
    dekodera miesięcznie x 18 miesięcy to bym się zastanawiał czy zapłacić i
    pewnie bym zapłacił. Ale oni zapomnieli wyłączyć klucz umożliwiający odbiór
    program. Wcześniej napisałem że miałem taki przypadek że z jakiś względów
    spóźniłem się z wpłątą. Przyjechałem z wakacji i kanał krzyżyk nie działa.
    Zadzwoniłem. Pan powiedział żebym wpłacił i przesłał faksem dowód wpłaty to on
    mi włączy. I włączył. Z dekoderem jest jak z telefonem. Nie zapłacisz
    abonamentu to ci wyłączą. To nie jest gotowość do świadczenia usługi. Kupiłeś
    dostęp to masz. Nie kupiłeś to nie masz. Jak w sklepie. Jak masz kase na chleb
    to sobie kupisz, jak nie masz to nie dostaniesz w ramach gotowości do
    świadczenia sprzedaży. A i chyba najważniejsze. Okres w którym dekoder
    działał nie był objęty abonamentem. Skończyła się umowa na abonament.
    Przeszedłem do wolnych strzelców. Mogłem zrezygnować kiedy mi się podobało.
    Tak jak z telefonem. Dostaje sie na dwa lata za złotówkę. Jak upłyną dwa lata
    to można nie przedłużyć abonamentu. Mnie nie chodzi o te kruki i wrony. Jakby
    chcieli to by poszli do sądu. Kanał krzyżyk w ramach pomyłki wywołał ta
    sytuację. Jakby sie zwrócili bezpośrednio do mnie to pewnie byśmy się
    dogadali. Ale oni sprzedali mój niby dług powstały z ich winy ( jakby
    wyłączyli zgodnie z wypowiedzeniem to by nie było sprawy) jakimś firmom. Od
    pewnego momentu nie wolno chyba tego robić. W związku z tym moje pytanie
    dotyczyło tego jak źgnąć tą firme żeby się odwaliła. Chociaż z drugiej strony
    to zabawne że płacą za listy i nic z tego nie mają. Tomek

  • 15. Data: 2004-11-09 22:24:09
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > Przedawnienie się ów termin nazywa. Dwa lata wynosi. A więc nie mogą
    > dochodzić abonamentu dalej, jak na 2 lata wstecz. Z Twojego pierwotnego
    > postu wnosiłem, że 2 latanie minęły.

    Dzięki. Czy nadszedł już odpowiedni czas żeby dać ogłoszenie że szukam
    adwokata w celu uwalenia tych co mnie nachodzą. Przedstawione opisy są
    autentyczne i nie koloryzowane. Podziele się nie po bratersku tylko pół na
    pół. Tomek