  • 1. Data: 2004-11-08 19:21:58
    Temat: Ochrona danych osobowych
    Od: "Efreb" <e...@o...pl>

    Witam
    Czy zgodne jest z prawem łączenie w sklepie internetowym, zgody na
    przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych z rejestracją w celu
    dokonania zakupu?
    Bez potwierdzenia tej formulki nie zarejestruje mnie sklep a co za tym idzie
    nie kupie w nim nic. Lub patrzac z innej strony: kupujac w ttym sklepie
    musze sie zgodzic na przetwarzanie moich danych w celu marketingowym. To mi
    sie nie podoba. Czy tak mogą? Nie oczekuje propozycji w stylu "zmien sklep"
    bo takich jest duzo.
    Oto formula ktora tam przyklejili do formularza rejestracji:

    Wyrazam zgode na przetwarzanie danych, w rozumieniu ustawy z dnia 29
    sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883 z
    1997 roku), dla celów marketingowych.
    Oswiadczam, ze zostalem poinformowany, ze podanie moich danych osobowych ma
    charakter dobrowolny oraz, ze przysluguje mi prawo wgladu do nich, jak
    równiez mozliwosc ich poprawiania.

  • 2. Data: 2004-11-08 19:40:34
    Temat: Re: Ochrona danych osobowych
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Wyrazam zgode na przetwarzanie danych, w rozumieniu ustawy z dnia 29
    > sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883 z
    > 1997 roku), dla celów marketingowych.

    To jest niezgodne z prawem.

    --
    Krzysiek, Krakow