  • 11. Data: 2005-12-25 20:25:05
    Temat: Re: Kaczyński też będzie ułaskawiać tajnie
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Pav" <n...@z...pl> napisał w
    wiadomości news:dolov6$qri$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ciebie ktoś wyraźnie skrzywdził,czyżby sad rodzinny odebrał ci prawa
    do
    > opieki nad dzieckiem?No coz nie ma sie co dziwić-kto by sie zgodził
    żeby
    > psychiczny dziećmi sie opiekował?

    czyzby jakas nawalona polska sedzina rodzinna puscila tu pawia?
    bleeeeeeeeeeee

    --
    pozdro
    ape

  • 12. Data: 2005-12-26 11:12:02
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    >PS: Czy nie mógł byś sie zdecydować na jedną ksywkę? Bo zaczyna mnie
    >to drażnić.
    Jedną z częstych cech Arcybłaznów (wg mojej terminologii :-) ) jest
    regularne zmienianie nicków, aby wyłazić innym z KF-ów. :-)
    Przy czym tutaj mamy do czynienia z tą gorszą odmianą, czyli brakiem
    łatwej do wyodrębnienia części wspólnej (która pozwoliłaby jednak
    delikwenta spokojnie filtrować). :-)

  • 13. Data: 2005-12-26 11:15:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Artur Drzewiecki [###d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx.###
    ]
    napisał:

    Można go spokojnie filtrować po nazwisku tej osoby, której tak nie
    lubi. Raczej nikt inny nie pisze o tym gościu. Tyle, że czasem nie w