  • 1. Data: 2005-12-24 10:33:11
    Temat: Re: Przekroczenie granicy Slowackiej
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@n...serwerze.gazeta.pl>

    Dnia 21 Dec 2005 04:18:49 -0800, baczek napisał(a):

    > Jak
    > wyglada teraz odprawa na granicy, czy numer z przejechaniem na czyjs
    > dowod by sie udal?

    Czasem udaje się na inny dokument, ale to zalezy od dobrej woli strażnika
    granicznego.
    Posługiwanie się czyimś dokumentem tozsamości jest karalne z KK.

    --
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://grupy.3mam.net

  • 2. Data: 2005-12-25 00:11:26
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@n...serwerze.gazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:6ew3ytidnh54$.1qiirwm7vh5sf.dlg@40tude.net...

    > Czasem udaje się na inny dokument, ale to zalezy od dobrej woli strażnika
    > granicznego.

    ???????? Może na kartę wożnicy? Bredzisz.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2005-12-25 00:54:50
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    SQLwysyn napisał(a):

    > ???????? Może na kartę wożnicy? Bredzisz.

    Ostatni znany mi przypadek sprzed kilku dni zakończył się dobrowolnym
    poddaniem karze 8 miesięcy więzienia z zawieszeniem na dwa lata + 1000
    zł grzywny - to ostanie oczywiście bez zawieszenia. Oczywiście sąd może
    to zmienić, ale podobno rzadko to robi.

    M.