  • 1. Data: 2005-12-24 13:10:14
    Temat: Niezamówiona przesyłka za pobraniem
    Od: "Arkady" <a...@...stopce>

    Witam.
    Otrzymałem dzisiaj przesyłkę z firmy Ergo-Marketing, za którą musiałem
    opłacić 50 zł listonoszowi. Sęk w tym, że nie zamawiałem jej. W środku jest
    towar, którego nie kupowałem.
    Ponadto firmie tej nie przekazywałem swojego adresu.
    Proszę o konkretną poradę jak odzyskać wydaną gotówkę w jak najszybszym
    czasie.
    Ponadto co zrobić z faktem wykorzystania mojego adresu?
    Z góry dziękuję.
    Arek

    --
    Mój e-mail: http://www.cerbermail.com/?AjobM0wif6

  • 2. Data: 2005-12-24 13:21:13
    Temat: Re: Niezamówiona przesyłka za pobraniem
    Od: "Tomek" <s...@n...pl>

> [...]
    > czasie.
    > Ponadto co zrobić z faktem wykorzystania mojego adresu?

    Jak nie zamawiałeś to po co odbierałeś (w dodatku za pobraniem)
    Po prostu dałeś się naciągnąć

    Tomek

  • 3. Data: 2005-12-24 13:23:20
    Od: "Bartek:" <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    Arkady wyskrobał(a):
    > Otrzymałem dzisiaj przesyłkę z firmy Ergo-Marketing, za którą musiałem
    > opłacić 50 zł listonoszowi. Sęk w tym, że nie zamawiałem jej. W środku
    > jest towar, którego nie kupowałem.

    To po co płaciłeś i odbierałeś?

    > Ponadto firmie tej nie przekazywałem swojego adresu.
    > Proszę o konkretną poradę jak odzyskać wydaną gotówkę w jak najszybszym
    > czasie.

    Spróbuj im odesłać za pobraniem. Może też odbiorą? :)

    > Ponadto co zrobić z faktem wykorzystania mojego adresu?

    Możesz do nich napisać i zażądać usunięcia z bazy danych Twego adresu.

    --
    Bartek

  • 4. Data: 2005-12-24 13:24:02
    Od: "Arkady" <a...@...stopce>

    Użytkownik "Tomek" <s...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Jak nie zamawiałeś to po co odbierałeś (w dodatku za pobraniem)
    > Po prostu dałeś się naciągnąć
    > Tomek

    Odebrała żona. Często zamawiam coś w internecie, więc nie była pewna czy to
    jest przesyłka zamówiona, czy też nie.

    --
    Mój e-mail: http://www.cerbermail.com/?AjobM0wif6

  • 5. Data: 2005-12-24 13:24:18
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Arkady napisał(a):
> [...]
    > czasie.
    > Ponadto co zrobić z faktem wykorzystania mojego adresu

    To po co odbierales? I to jeszcze za pobraniem..
    Ciekawosc? :)

    MarcinJM

  • 6. Data: 2005-12-24 13:24:24
    Od: "Arkady" <a...@...stopce>

  • 7. Data: 2005-12-24 13:29:39
    Od: "Tomek" <s...@n...pl>

    > Odebrała żona. Często zamawiam coś w internecie, więc nie była pewna czy
    > to jest przesyłka zamówiona, czy też nie.

    Według mnie to musisz się pogodzić że jesteś 50 zł
    Nawet gdybyś próbował rościć swoich praw to pewnie więcej stracisz niż to
    warte

    A tak z ciekawości co było w przesyłce

    Tomek

  • 8. Data: 2005-12-24 13:40:06
    Od: "Arkady" <a...@...stopce>

    > Według mnie to musisz się pogodzić że jesteś 50 zł
    No to pech :(
    awet gdybyś próbował rościć swoich praw to pewnie więcej stracisz niż to
    > warte
    > A tak z ciekawości co było w przesyłce
    Wino (zresztą nędzne).

    --
    Mój e-mail: http://www.cerbermail.com/?AjobM0wif6

  • 9. Data: 2005-12-24 13:59:28
    Od: ...@...c

    Dnia Sat, 24 Dec 2005 14:10:14 +0100, Arkady napisał(a):

> [...]
    > czasie.
    > Ponadto co zrobić z faktem wykorzystania mojego adresu?

    haha brawa dla tego pana :)

    --
    pozdrawiam,

  • 10. Data: 2005-12-24 14:08:07
    Od: "Arkady" <a...@...stopce>

    Użytkownik "Bartek:" <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> napisał w wiadomości
    > Arkady wyskrobał(a):
    > To po co płaciłeś i odbierałeś?
    > Spróbuj im odesłać za pobraniem. Może też odbiorą? :)
    > Możesz do nich napisać i zażądać usunięcia z bazy danych Twego adresu.

    A czy nie ma tuzastosowania przepis o sprzedaży na odległość?

    --
    Mój e-mail: http://www.cerbermail.com/?AjobM0wif6