  • 1. Data: 2005-12-24 12:13:44
    Temat: samowolne naliczanie czynszu przez wspolnote mieszkaniowa
    Od: "kh" <k...@g...pl>

    Witam wszystkich i prosze o "mala" pomoc :)

    Wspolnota na podstawie samodzielnej decyzji - bez mojego udzialu i
    wiedzy - zmieniła samowolnie liczbę osob od ktorej nalicza sie
    czynsz uzasadniajac decyzje tym ze oplaca sie go nie od osob
    zameldowanych ale faktycznie przebywajacych w lokalu. Czy taka
    decyzja mam moc prawna??? Wydaje sie to nieracjonalne - w taki
    sposob mogli by zwiekszac liczbe os. teoretycznie bez limitow a
    wlasciel mieszkania nie mialby na to wplywu.

    czy ktos z was mial juz podobny problem???

    pozdrawiam,
    KH

  • 2. Data: 2005-12-24 18:31:03
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    kh wrote:

    > Wspolnota na podstawie samodzielnej decyzji - bez mojego udzialu i
    > wiedzy -

    Pewnie bylo glosowanie i wiekszosc tak uchwalila...

> [...]
    > sposob mogli by zwiekszac liczbe os. teoretycznie bez limitow a
    > wlasciel mieszkania nie mialby na to wplywu.

    Dramatyzujesz. Dostaniesz kartke na ktorej bedziesz musial zaznaczyc ile
    osob w mieszkaniu mieszka + podpiszesz oswiadczenie, ze bedziesz
    informowal zarzadce o kazdej zmianie.

    Jacek