  • 1. Data: 2004-02-25 08:26:43
    Temat: KSH - zmiana
    Od: "Maelstorm Mephisto" <m...@o...pl>

    Witam

    Czy ktoś może dysponuje uzasadnieniem do projektu ustawy
    o zmianie KSH - tej co niedawno weszła w życie.
    Myślałem, że będzie w LEXie ale po tym jak ustawe uchwalili
    to wywalili stamtąd uzasadnienie

    Z góry dziękuje

  • 2. Data: 2004-02-25 11:53:43
    Temat: Re: KSH - zmiana
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maelstorm Mephisto" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > o zmianie KSH - tej co niedawno weszła w życie.
    > Myślałem, że będzie w LEXie ale po tym jak ustawe uchwalili

    Ja się podłączę pod wątek. Ma ktoś jakieś w miarę pewne źródło uzasadnień
    do różnych ustaw, ale tych które obowiązują. Czasem jest to dobra
    wykładnia niektórych przepis. leży to gdzieś w necie, bo google albo
    wypluwają miliony odnośników, albo po zawężeniu, to już tylko bzdury.

  • 3. Data: 2004-02-25 15:37:31
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > wykładnia niektórych przepis. leży to gdzieś w necie, bo google albo
    > wypluwają miliony odnośników, albo po zawężeniu, to już tylko bzdury.

    na stronach Sejmu, w drukach sejmowych - ale to raczej z ostatnich kadencji

    KG