  • 1. Data: 2004-09-14 07:22:53
    Temat: KRUS a inne zobowiązania
    Od: h...@p...onet.pl

    Witam!
    Jestem informatykiem, pracuję na umowę o dzieło podpisywaną zwykle raz w
    roku. Od dwóch lat jestem szczęśliwym płatnikiem KRUS-u. Nie jestem
    nigdzie zarejestrowany jako rolnik - nie mam gospodarstwa, tylko sad, ok
    300 km od miejsca zamieszkania. Nie prowadzę działalności gospodarczej.
    Czy poza KRUSem i podatkiem dochodowym muszę coś jeszcze opłacać?
    Karol

  • 2. Data: 2004-09-15 10:53:40
    Temat: Re: KRUS a inne zobowiązania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 14 Sep 2004 h...@p...onet.pl wrote:

    > + Witam!
    > + Jestem informatykiem, pracuję na umowę o dzieło

    No to nie "pracujesz", najwyżej "wykonujesz dzieło" ;)

    A pomyślałeś o VAT ?
    Zajrzyj na .podatki....

    pozdrowienia, Gotfryd