  • 1. Data: 2004-09-14 07:15:45
    Temat: jaki rodzaj dzialalnosci?
    Od: "Mirek" <mireczek/U-S-U-N-T-O/@pf.pl>

    Pod jaki rodzaj dzialalnosci podchodzi sprzedaz plyt CD z linuxem?
    Chcialbym otworzyc sklepik internetowy wlasnie z plytami CD Linuxa no
    i nie wiem jaki to ma byc rodzaj dzialalnosci, acha beda to zwykle
    plyty nagrywane. Mam juz otwarta dzialalnosc "uslugi informatyczne"
    ale nie wiem czy to sie lapie?

    Mirosław Gumiela

  • 2. Data: 2004-09-14 08:43:45
    Temat: Re: jaki rodzaj dzialalnosci?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Pod jaki rodzaj dzialalnosci podchodzi sprzedaz plyt CD z linuxem?

    no niby sprzedaz uslug, jezeli tylko nagranie plyty.

> [...]
    > i nie wiem jaki to ma byc rodzaj dzialalnosci, acha beda to zwykle
    > plyty nagrywane. Mam juz otwarta dzialalnosc "uslugi informatyczne"

    Wiesz co, lepiej zamow wytloczenie kilku plytek, przy wiekszej ilosci nie
    zauwazysz wieksze roznicy w $ a na pewno wiecej osob zachecisz
    do kupna.

    P.