  • 1. Data: 2004-09-14 04:53:54
    Temat: Podzial majatku
    Od: Pytalski <n...@s...pls>

    Witam
    Sad w roku 2003 zniosl wyrokiem wspolnosc majatkowa malzenska z data w
    roku 2001. Od zawsze, takze po roku 2001 az do roku 2003 ponosilem
    wszelkie koszty zwiazane z utrzymaniem wspolnego miezkania i samochodu,
    lacznie na kwote XX.000zl
    1.Czy moje wplaty na rzecz mieszkania i samochodu, ktore nastapily po
    dacie zniesienia wspolnosci majatkowej moge potraktowac jako moje
    naklady z mojego majatku odrebnego na majatek wspolny?
    2.Czy podziale majatku moge domagac sie zwrotu polowy tych kwot?
    3. Czy ma jakis wplyw data podzialu majatku (z chwila obecna, lub z
    chwila zniesienia wspolnosci majatkowej (czyli rok 2001)) na moje
    roszczenie zwrotu polowy kwot?
    Dobrzy luzie, pomozcie.
    Pytalski

  • 2. Data: 2004-09-14 19:35:19
    Temat: Re: Podzial majatku
    Od: Pytalski <n...@s...pls>

    Użytkownik Pytalski napisał:

> [...]
    > 3. Czy ma jakis wplyw data podzialu majatku (z chwila obecna, lub z
    > chwila zniesienia wspolnosci majatkowej (czyli rok 2001)) na moje

    Nawet do archiwum nikt mnie nie skierowal? :-)
    Czytalem. Nie znalazlem. Pewnie zle szukalem. Dlatego prosze o pomoc.
    Pytalski

  • 3. Data: 2004-09-14 19:36:51
    Od: Pytalski <m...@t...peel>