  • 1. Data: 2004-09-14 05:24:37
    Temat: Wezwanie świadka do komendy - urlop?
    Od: "catalyst" <c...@2...p2>

    Witam
    Dostałem wezwanie w charakterze świadka do KPP w moim mieście - jak ząłatwić
    sprawę nieobecności w pracy? Wziąć urlop? Nie wiem ile czasu zajmie mi
    złożenie zeznań (nie mam doswiadczenia ;))

    CAT

  • 2. Data: 2004-09-14 06:18:30
    Temat: Re: Wezwanie świadka do komendy - urlop?
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik catalyst napisał(a) w wiadomości
> [...]
    > sprawę nieobecności w pracy? Wziąć urlop? Nie wiem ile czasu zajmie mi
    > złożenie zeznań (nie mam doswiadczenia ;))

    Przysługuje ci wolny dzień niezależnie od urlopu. Ale zasadniczo nie płatny.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-09-14 21:09:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości

    > Przysługuje ci wolny dzień niezależnie od urlopu. Ale zasadniczo nie
    płatny.

    Za to przysługuje w Komendzie wynagrodzenie za stracony czas. Trzeba się
    upomnieć.

  • 4. Data: 2004-09-15 06:37:24
    Temat: a gdy się w tym czasie ma zaplanowany urlop?
    Od: g...@p...onet.pl

    Wita.
    Dorzucę też od siebie pytanie: Gdy się ma wezwanie na policję lub do sądu ale w
    tym czasie ma się zaplanowane (np opłacone) wczasy? Co w takim przypadku?
    Wczasy przepadną?

    pzdr grem

  • 5. Data: 2004-09-15 20:02:57
    Temat: Re: a gdy się w tym czasie ma zaplanowany urlop?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Wczasy wiecznie nie trwają. Wystarczy pismo a nawet często telefon do
    prowadzącego i wyznaczenie innego terminu.