    From: Adrian Dudzic <"dudak\"nie=spam\""@no-spam*czluchow.com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: KRUK - wzywa do zapłaty za abonament z 1999 roku
    Date: Mon, 27 Jun 2005 19:26:06 +0200

    Witam
    Dziś tata otrzymał list zwykły od firmy KRUK wzywający do zapłaty 184zł
    za abonament za canal + (z tego co pamiątam to chyba jeszcze ten
    analogowy dekoder z kluczykiem) i odsetek w wys. 208.80zł. Z tym ,że
    jeśli wpłace do 01.07.05 to tylko abonament.
    Ani tata, ani ja nie pamiętam aby była jakaś nieopłacona należność za
    abonament. Zresztą czy to nie zbyt długi okres? 6 lat.
    Czy ewentualne zadłużenie nie ulega przedawnieniu lub coś w tym stylu.
    List jak wspominałem wyżej przyszedł jako zwykły, więc uznać go można
    jako nieotrzymany.

    Czekam na wszelkie opinie.

    pzr. dudak