    From: "tdew" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: KRUK - wzywa do zapłaty za abonament z 1999 roku
    Date: Wed, 29 Jun 2005 16:09:25 +0200

    [..]
    > raczej najpierw napisać to w sprzeciwie :)
    > a na rozprawie powtórzyć, choć już niekoniecznie trzeba

    a jak zaczna straszyc KRD?
    Tak na marginesie wynajmowalem mieszkanie ktore wlascicielka kupila wlasnie
    pod wynajem. Do poprzedniego wlasciciela po jakims czasie zaczely
    przychodzic pisma od firmy windykacyjnej. Stad mam pytanie, jak wiadomo by
    wyladowac w rejestrze trzeba zostac powiodamionym listem poleconym. Jesli
    takowy list nie zostanie odebrany badz wroci z adnotacja "nie zamieszkuje" i
    nie jest nawet juz tu zameldowany to czy takowe poinformowanie dluznika
    mozna uznac za skuteczne? Chyba nie, z drugiej strony to znowu jest sposob
    na unikniecie koniecznosci zaplacenia dlugow co ciezko uznac za pozytywne.

    Pzdr