  • 11. Data: 2004-03-20 20:06:06
    Temat: Re: KOMORNIK
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jogin wrote:

    > Wiec Twoje wywody dotyczace pracy sa tu nie na miejscu.
    > Skad wiesz czym sie teraz zajmuje?
    > A jesli nawet rozmawiam duzo przez komorke to jest to mija prywatna sprawa.

    A twoją prywatną sprawą jest też uczciwe płacenie rachunków. I
    utrzymywanie ich na poziomie, na jaki pozwalają faktycznie uzyskiwane
    dochody.

    > Smieszny jestes, do roboty moze Ty chodzisz zakladajac kalosze co rano.
    > Ja jestem stworzony do wyzszych aspiracji, po prostu pracuje tworczo, a nie
    > tyram w robocie.

    Hehe. Mam prorocza wizję - 'gigolo' za dychę na telefon!

    Ech, szczeniaku, idź się wysusz (jak mawiają Deszczowcy).

  • 12. Data: 2004-03-20 20:52:42
    Od: "Jogin" <n...@t...pl>

    Przykro sie robi czytajac to co wypisujecie.. Andrzeju i Pawle i cala reszta
    ktora tak kocha krytykowac i oczerniac innych.
    Nie bede wdawal sie z Wami gre slowna.
    Nie mam zwyczaju ponizac ludzi, i nie daje sobie takiego przyzwolenia.
    Zyje w zgodzie z natura i ludzmi.
    Jesli juz to studiuje prawo na uniwersytecie wroclawskim,
    prowadze konsultacje Feng-shui, jestem adeptem Jogi i Reiki, jestem
    propagatorem swiadomoego zycia i pozytywnego myslenia i rozwijam sie w wielu
    innych dziedzinach zycia.
    Tak wiec Wasze oszczerstwa sa na poziomie podstawowki, to tylko o Was cos
    swiadczy, juz tacy po prostu jestescie.
    Nie pisz juz wiecej nic o mnie, jesli mnie nie znasz, a nawet jesli znasz
    kogos to nie przystoi by kryrtykowac innych , bo to wraca spowrotem.
    To co piszecie obrazuje widocznie Wasze rozumienie swiata, ale zawsze
    mozecie postarac sie by pracowac nad soba ,aby doznac oswiecenia i szczescia
    w pelni oraz milosci i szacunku .Tego Wam zycze ze szczerego serca.
    Wojciech Czenszak `Jogin

  • 13. Data: 2004-03-21 00:13:36
    Od: "PAweł" <p...@w...pl@niechcespamu>

    Użytkownik "Jogin" <n...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > prowadze konsultacje Feng-shui, jestem adeptem Jogi i Reiki, jestem
    > propagatorem swiadomoego zycia i pozytywnego myslenia i rozwijam sie w

    Np w nie wywiązywaniu sie z zaciągniętych zobowiązań i nie spłacania
    rachunków:)

> [...]
    > Nie pisz juz wiecej nic o mnie, jesli mnie nie znasz, a nawet jesli znasz
    > kogos to nie przystoi by kryrtykowac innych , bo to wraca spowrotem.

    A zatem nalezy mieć nadzieję, że również twoi dłużnicy nie będą chcieli
    zwracać zaciągniętych u ciebie długów;)

    Bóg zapłać:)

  • 14. Data: 2004-03-21 01:17:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jogin wrote:

    > Nie mam zwyczaju ponizac ludzi, i nie daje sobie takiego przyzwolenia.

    Psu na budę twoje przywolenie.

    > Zyje w zgodzie z natura i ludzmi.

    Tak? W zgodzie? To dlaczego ludziom nie chesz zapłacić tego, co im się
    uczciwie należy?

    > Jesli juz to studiuje prawo na uniwersytecie wroclawskim,

    Prumusem na pewno nie jesteś ;)

    > prowadze konsultacje Feng-shui, jestem adeptem Jogi i Reiki,

    Wstrząsające. Opisz to wierzycielom - może docenią.

    >jestem propagatorem swiadomoego zycia

    Mówisz? To dlaczego sam usilnie tkwisz w nieświadomości? Umowę zawierasz
    - z umowy musisz się wywiązać.

    >i pozytywnego myslenia i rozwijam sie w wielu
    > innych dziedzinach zycia.

    ...poza dotrzymywaniem słowa.

    [ciach]

    > mozecie postarac sie by pracowac nad soba ,aby doznac oswiecenia i szczescia
    > w pelni oraz milosci i szacunku .Tego Wam zycze ze szczerego serca.

    ROTFL

    Weź osiągnij sobie nirvanę czy inne odloty, pozbądź się swojego ciała i
    żyj tylko egzystencją duchową - wtedy na 100% nikt nie będzie się
    domagał żadnych pieniędzy.

  • 15. Data: 2004-03-21 01:19:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PAweł wrote:

    > A zatem nalezy mieć nadzieję, że również twoi dłużnicy nie będą chcieli
    > zwracać zaciągniętych u ciebie długów;)

    Hehe - celne :-D

    [ciach]

    > Bóg zapłać:)

    :)

    Osobiście węszę w tym nawiedzonym joginie trolla, ale jest zdecydowanie
    zabawny :)

  • 16. Data: 2004-03-21 13:46:00
    Od: "Jogin" <n...@t...pl>

    Glupio Wam i czepiacie sie slow, ktorych intencja nie ma na celu odbijania
    pileczki w druga strone.
    zal mi Was, to wszystko co chce dodac.
    Nie przejmuje sie Waszymi docinkami i uwagami, po prostu zwykla zlosc przez
    Was przemawia.
    Piszac o tej sprawie chcialem skonsultowac sie z innymi bo mam do tego
    prawo. Wy ciagle piszecie ze ja sie nie wywiazuje z umowy, a tak nie jest.
    Jak byscie uwazniej czytali to co pisze to byscie sie dowiedzieli tez ze
    dlug ktory mam splacam regularnie, w porozumieniu z komornikiem.
    3maj cie sie cieplo.
    Pozdrawiam
    `Jogin

  • 17. Data: 2004-03-21 23:56:51
    Od: "salto" <s...@t...pl>

    > pracujesz.

    > Dziekuje za ten marny wywod.

    witam

    1. wywod wcale nie byl marny - a bardzo logiczny

> [...]
    > Skad wiesz czym sie teraz zajmuje?
    > A jesli nawet rozmawiam duzo przez komorke to jest to mija prywatna

    2. ja stare rachunki mam zaplacone - i nie widze powodu by o nich mowic
    (ktos sprawil ze tu stara sprawa jest aktualna - pewnie pingwiny albo
    cyklisci - albo moze era bo podpisuje tak czesto umowy z ... powstrzymam
    sie )

    3. jak najbardziej prywatna sprawa, tak jak sprawa tych zaleglosci ktora
    zostala tu przez (chyba znowu pingwiny itd) upubliczniona

    > Smieszny jestes, do roboty moze Ty chodzisz zakladajac kalosze co rano.
    > Ja jestem stworzony do wyzszych aspiracji, po prostu pracuje tworczo, a
    nie
    > tyram w robocie.

    4. TO CYRK - KLANIA SIE WYSOCKI
    ale w istocie jest w tym pewna logika - da sie udowodnic teze 'smieszny
    jestes' - jesli zalozymy ze autor tych slow smieszny nie jest to wtedy jego
    rozmowca nie bedac nim samym - smieszny w istocie jest. dowiesc zas ze
    autor tych slow smieszny nie jest jest bardzo latwo - przeciez on jest
    zalosny, niedouczony, niekultularny, niesolidny i nieslowny (na pewno nie
    smieszny)

    swoja droga to ciekawa skladnia byc stworzonym do wyzszych aspiracji -
    jejku! moze ja tez jestem stworzony do wyzszych aspiracji pies z rachunkami
    tel na 3000 tys ale jakby tak wziac jaki kredycik na jaka banieczke i
    tworczo nad nim popracowac (nie no nie tyrac - jeszcze w jakiejs robocie
    bron boze)

    ku zastanowieniu salto

  • 18. Data: 2004-03-22 00:01:45
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    n...@t...pl news:c3hkkg$u70$1@walbrzych.wlb.vectranet.pl

    > Smieszny jestes, do roboty moze Ty chodzisz zakladajac kalosze co
    > rano. Ja jestem stworzony do wyzszych aspiracji, po prostu pracuje
    > tworczo, a nie tyram w robocie.

    I jasnie wielmozny nie bedzie placil jakich tam proletariackich rachunkow,
    bo to hrabiemu nie przyhrstoi?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 19. Data: 2004-03-22 00:26:27
    Od: "salto" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jogin" <n...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Przykro sie robi czytajac to co wypisujecie.. Andrzeju i Pawle i cala
    reszta

    ja pewnie jestem w tej calej reszcie - nie ma jak szacunek dla rozmowcy

    > ktora tak kocha krytykowac i oczerniac innych.

    krytyka uzasadniona - jak ktos nie dotrzymuje umowy to powinien starac sie
    naprawic krzywde a nie uciekajac od odpowiedzialnosci PROBOWAC KRYTYKOWAC I
    OCZERNIAC INNYCH ktorzy nawiasem mowiac w dobrej wierze (mysle w
    zdecydowanej wiekszosci) probuja doradzic

    > Nie bede wdawal sie z Wami gre slowna.

    to nie gra slowna a fakty

    > Nie mam zwyczaju ponizac ludzi, i nie daje sobie takiego przyzwolenia.

    szczegolnie ciekawy jest OCZYWISTY SZACUNEK DLA ciezkiej pracy

    > Zyje w zgodzie z natura i ludzmi.

    a jak zacznie padac deszcz - to kicha - nie bedzie zgody z natura! nawias
    dla kolegi (kaloszy przeciez nie zaloze - co to to nie)

> [...]
    > prowadze konsultacje Feng-shui, jestem adeptem Jogi i Reiki, jestem
    > propagatorem swiadomoego zycia i pozytywnego myslenia i rozwijam sie w

    a ja sie nie bede chwalil tak obrzydliwie (ale stopnia naukowego to kolega
    poki co nie ma zadnego - to moze cichutko...)

    > Tak wiec Wasze oszczerstwa sa na poziomie podstawowki, to tylko o Was cos
    > swiadczy, juz tacy po prostu jestescie.

    to kolega graniczy z podstawowka - jest przecierz maturzysta

> [...]
    szczescia
    > w pelni oraz milosci i szacunku .Tego Wam zycze ze szczerego serca.

    to co piszecie obrazuje wasze rozumienie swiata (nie ma wtym nic dziwnego )
    uscisle bo kolega nie wygenerowal (ale z czasem ...) ze rowniez to jak
    piszecie

    oj zawsze mozna popracowac nad soba - ale niestety nie zawsze mozna liczyc
    na pozytywne efekty
    ktorych i my ci zyczymy ze szczerego serca.

    salto

  • 20. Data: 2004-03-22 00:40:15
    Od: "salto" <s...@t...pl>

    > Glupio Wam i czepiacie sie slow, ktorych intencja nie ma na celu odbijania
    > pileczki w druga strone.

    no mi glupio nie jest ale kolega tak sie zachowuje jakby mu bylo
    szczegolnie czepiajac sie slow, ktorych intencja nie ma na celu odbijania
    pileczki w druga strone a nazwanie faktow i moze jaka malutka refleksyjke
    (co ja gadam)

    > zal mi Was, to wszystko co chce dodac.

    coz znacza dalsze slowa - to chyba post scriptum - jakies bez sygnatury - na
    jakim wydziale tak sie formuluje pisma

    > Nie przejmuje sie Waszymi docinkami i uwagami, po prostu zwykla zlosc
    przez
    > Was przemawia.

    to wygodna teza (ale z tym rozwojem to chyba lipa szczegolnie w tym
    kontekscie)

    > Piszac o tej sprawie chcialem skonsultowac sie z innymi bo mam do tego
    > prawo.

    potwierdzam (ale jaja wiec mozna - juz myslalem...)

    Wy ciagle piszecie ze ja sie nie wywiazuje z umowy, a tak nie jest.
    > Jak byscie uwazniej czytali to co pisze to byscie sie dowiedzieli tez ze
    > dlug ktory mam splacam regularnie, w porozumieniu z komornikiem.

    to ciekawa forma wywiazywania sie z umowy - ale faktycznie nie doczytalem
    widac (firmy powinny od razu informowac ze mozna placic gotowka w kasie, na
    poczcie, karta kredytowa, przelewem no i oczywiscie komornikiem )

    szkoda ze kolega po TYM REGULARNIE NIE DODAL DOBROWOLNIE I TERMINOWO - BO BY
    CO NIEKTORYM DUPA ZE SMIECHU ODPADLA....

    pozdrawiam salto

    ps nie chce popasc w megalomanie ale wyczerpalem temat - jedyne co mogloby
    byc konstruktywne to kilka slow w tonie samokrytycznym ze strony kolegi - w
    przeciwnym razie apeluje do wszystkich aby dac sobie spokoj z tym watkiem!